Greitojo maisto užkandinių tinklas "McDonald’s", taip pat pigūs britų barai dėl vartojimo aktyvumo nuosmukio šalyje, pasirodo, tik laimi, rašo britų laikraštis "The Financial Times". Visame pasaulyje garsus JAV greitojo maisto užkandinių tinklas "McDonald’s" trečiadienį paskelbė priimsiantis
į Didžiojoje Britanijoje veikiančias užeigas 4 tūkst. naujų darbuotojų. Be to, iki šių metų pabaigos kompanija ketina atidaryti dar dešimt užeigų, o šiuo metu šalyje veikia 1200 "McDonald’s" užkandinių.
Pasak kompanijos grupės vadovo Styvo Isterbruko (Steve Easterbrook), populiarus greitojo maisto užkandinių tinklas sugebėjo ekonominio aktyvumo sąlygomis išpešti sau naudos, nes šio tipo maitinimo įstaigos pritraukia tuos žmones, kurie nori greitai ir pigiai pavalgyti ne namie.
Apie padidėjusias pajamas iš pigių patiekalų pardavimų praneša ir kitos pigios maitinimo įstaigos, pavyzdžiui, tokios kaip garsus Didžiosios Britanijos alaus barų tinklas "JD Wetherspoon". Didžiulis alkoholinių ir nealkoholinių gėrimų pasirinkimas ten papildytas nebrangiais kepsnių, salotų, makaronų ir kitais patiekalais.
Pasalk vartojimo rinkos ekspertų, tokia tendencija ilgainiui tik sustiprės, nes nebrangios maitinimo įmonės, išlaikydamos patrauklias kainas, kels aptarnavimo standartus.
Eltos inf.
Rašyti komentarą