Automobilių kelių direkcijos vadovo pavaduotojas Donatas Dudonis BNS sakė, kad tikimasi, jog konkursas bus paskelbtas balandžio pradžioje, o šiuo metu yra derinamos statybos (prisijungimo) sąlygos.
Jas, anot D. Dudonio, reikia suderinti su visomis suinteresuotomis institucijomis, pavyzdžiui, "Teo LT", "Lesto", miškų urėdijomis, Palangos savivaldybės administracija ir kitomis.
D. Dudonio teigimu, suderinus sąlygas bus koreguojamos techninės specifikacijos, apie konkursą iš anksto bus informuoti bankai.
Neoficialiomis BNS žiniomis, konkursu domisi ne tik vietos bet ir užsienio kompanijos. Neatmetama, kad jos irgi dalyvaus konkurse, nes Lietuvos bankai, pasak kai kurių šaltinių, į projektą žiūri skeptiškai ir gali nesiimti jo finansuoti.
Pasak Susisiekimo ministerijos, viešojo ir privataus sektoriaus partnerystės būdu planuojamas tiesti 8,3 kilometro ilgio Palangos aplinkkelis bus magistralinio kelio Klaipėda-Liepoja dalis. Jis nuo Palangos nukreips tranzitinį transportą, važiuojantį Liepojos, Klaipėdos ir Šiaulių kryptimis.
Tiesiant aplinkkelį, netoli Palangos esanti Vydmantų sankryža bus rekonstruota į skirtingų lygių sankryžą, taip pat bus įrengtos dar dvi vieno lygio sankryžos.
Konkursą laimėjusi bendrovė per dvejus metus turės pastatyti aplinkkelį ir dar 23 metus jį prižiūrėti ir remontuoti.
Rašyti komentarą