Tokius norus Savivaldybės Saugaus eismo komisijoje paviešino UAB VPH atstovai. Ši bendrovė užsiima prekybos paskirties pastatų statyba, o vėliau juos nuomoja. Bendrovės atstovas Linas Vadeikis sakė, jog jau dabar yra potencialių nuomininkų, tačiau jiems reikalingas išvažiavimas į Šiaurės prospektą. Jis neatskleidė, kokios parduotuvės ten įsikurtų. Aišku tik viena, kad tokiu atveju šiuo metu ten stovintys sandėliai, aptrupėję pastatai turėtų būti nušluoti nuo žemės paviršiaus.
Plėtojant tokį objektą siūloma įrengti du įvažiavimus - vieną dar neprivažiavus geležinkelio viaduko Šiaurės prospekte, kitą - Liepų gatvėje, įkomponuojant į šviesoforinę sankryžą su Garažų gatve. Skaičiuojama, jog piko metu į prekybos centro teritoriją per valandą įvažiuotų ir išvažiuotų apie 400 automobilių. Tokiu atveju transporto srautas šalia esančiose arterijose esą augtų apie 10,5 proc.
Anot eismo modeliavimo studijos rengėjo UAB "Atamis" atstovo Mariaus Noreikos, reikėtų perdaryti šviesoforus, Šiaurės pr. ir Liepų gatvėje reikėtų kurti atskiras juostas įvažiuoti ir išvažiuoti į prekybos centro aikšteles, o Liepų gatvėje važiuojant nuo miesto centro - įrengti trečią juostą.
Užsiminta ir apie tai, jog tektų keisti autobusų stotelių vietas. Tokiais užmojais ne visai patenkintas liko VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" direktorius Gintaras Neniškis, kuris įžvelgė, kad autobusams norint išvažiuoti iš siūlomų sustojimų vietos reikės kirsti net dvi juostas, kur automobiliai įsibėgėja. Tad jis siūlė ieškoti geresnių sprendimų.
Policijos atstovai taip pat rekomendavo peržvelgti ir pėsčiųjų perėjų išdėstymo vietas. O Savivaldybės atstovai tvirtino, jog nebuvo įvertinta, kad iš planuojamos suskystintųjų gamtinių dujų stoties netrukus turėtų augti dujovežių ir kitų didžiagabaričių automobilių srautas. Planuotojai tvirtino, kad šios detalės turėtų būtų apsvarstytos vėliau projektuojant prekybos centrą.
Rašyti komentarą