Reklama internete: pasiekiamumas vis didesnis

Reklama internete: pasiekiamumas vis didesnis

Šiuolaikinė rinkodara

Pasaulyje pripažinimą jau pelniusi reklama internete vis labiau įsitvirtina ir mūsų šalyje.


Vienoje populiariausių interneto svetainių Lietuvoje - www.ve.lt  - besireklamuojančios įmonės jau įvertino internetinės rinkodaros pranašumus.


Pasak R. Bartkaus IĮ atstovės Astos Bartkienės, apie 70 proc. šios veterinarijos gydyklos klientų ją randa būtent per internetą.


"Reklama internete yra prieinamesnė, be to, atsiperka grįžtamumas", - sakė A. Bartkienė, jau senokai nuo reklamos tradicinėse žiniasklaidos priemonėse perėjusi prie internetinės.


Reklamos agentūros "ReCafe" projektų vadovės Dainos Žilevičiūtės teigimu, reklama internete pasiekia didelį vartotojų ratą tiek amžiaus, tiek geografine prasme.


"Internetu vis aktyviau naudojasi ne tik jaunimas. Vienas iš pliusų, ypač tiems, kurie taupo, yra tai, kad reklamos užsakovas mato, už ką moka - už konkretų pažiūrėjimą. Taip pat mato, iš kokio interneto tinklalapio atėjo klientas", - sakė D. Žilevičiūtė.


Tiesa, anot jos, vis dar esama įmonių, kurios nelabai nori pripažinti internetinę rinkodarą. Skeptiškumu labiau pasižymi seniai rinkoje veikiančios įmonės. Vis dėlto, pasak D. Žilevičiūtės, siūloma atsižvelgti į naujausius tyrimus, akivaizdžiai parodančius interneto reklamos pranašumus ir perspektyvas.


Vien iki gegužės 28 dienos dienraščio "Vakarų ekspresas" svetainę internete www.ve.lt šiemet aplankė 2 127 534 unikalūs vartotojai (skirtingi IP adresai). Palyginti - per visus 2007 metus www.ve.lt  sulaukė 2 940 066 unikalių vartotojų.


Kasdien svetainę www.ve.lt  vidutiniškai aplanko 17 082 (gegužės 16-26 d. duomenys) unikalūs vartotojai.


Paskutiniųjų interneto tyrimų bendrovės "Gemius Baltic" atliktų "gemiusAudience" tyrimų duomenimis, svetainė www.ve.lt  pirmauja tarp regioninių naujienų portalų Lietuvoje, o tarp visų šalies naujienų portalų užima 4-ąją vietą.


Populiariausių šalies svetainių šimtuke www.ve.lt  užima 14-ą vietą. "gemiusAudience" duomenimis, balandį jos pasiekiamumas buvo 17,38 proc. Tai reiškia, kad tą mėnesį būtent tiek Lietuvos gyventojų nuo 7 iki 74 metų amžiaus bent kartą buvo apsilankę "Vakarų ekspreso" svetainėje.


Tačiau pagrindinis interneto reklamos pranašumas nėra vien tik didelis pasiekiamumas. Didžiuliai interneto reklamos pranašumai yra ir tiksli jos apskaita bei operatyvus grįžtamasis ryšys: galima tiksliai išmatuoti ne tik tai, kiek vartotojų reklamą "paspaudė", bet ir kiek laiko matė bei kiek laiko matė iki "paspausdami".


Interneto reklamos žavesį sudaro ir galimybė labai greitai pateikti reklaminę žinutę preciziškai tiksliai auditorijos daliai, taip pat interaktyvumas - galima žinutę pateikti kūrybiškai bei inovatyviai. Vienas iš interneto pranašumų yra tas, kad jis vienija ir tradicinių žiniasklaidos priemonių galimybes - galima sukurti reklamą su visų žiniasklaidos priemonių savybėmis.


Giedrė NORVILAITĖ

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Sidebar placeholder