Šiaulių civilinį oro uostą Karinės oro pajėgos grūda už betoninės tvoros.
„Šiaulių naujienos“ rašo, kad nors buvo pasiektas susitarimas, kad teritorija civiliams ir kariškiams pavyks dalytis, miesto valdžia beveik nepajudina nė piršto, kad neprarastų kone paskutinio miesto ekonomikai naudingo objekto.
Praradus ne tik tarptautinę geležinkelio magistralę, bet ir oro uostą, Šiauliai liks tik gūdi provincija. Ketvirtadienį vykusiame miesto valdžios susitikime su į Šiaulius atvykusia Seimo pirmininke Loreta Graužiniene buvo akcentuotas Šiaulių civilinio oro uosto klausimas.
Zokniuose esantis oro uostas priklauso Lietuvos karinėms oro pajėgoms, tačiau dalį teritorijos Karinės oro pajėgos pagal panaudą yra perdavę Šiaulių miesto savivaldybei, kurios įmonė ten priima krovininius oro lainerius.
Tačiau miesto valdžios abejingumas bei dvigubų standartų politika gali lemti, kad Šiauliai praras ne tik „Rail Baltica“ ar kitus strategiškai naudingus objektus, bet ir civilinį oro uostą.
Kaip Seimo Pirmininkei pažymėjo meras J. Sartauskas, Šiaulių oro uostas prieš kitus šalies oro uostus turi milžinišką pranašumą – čia mažiausi oro uosto aptarnavimo kaštai, o pakilimo-nusileidimo takas yra paruoštas visą parą.
Tačiau kažkodėl valstybė šito nenori matyti ir viską planuoja Kaune ar kituose šalies oro uostuose. Bet kariniams objektams galioja kiti standartai, su kuriais reikia taikstytis.
„Nenorim užkirsti jums kelio, bet yra tam tikri standartai, kurių turime laikytis. Juos apibrėžia buvimas NATO ir karinėse oro pajėgose, reikia užtikrinti saugumą. Tikiuosi, kad derybos su ministru bus sėkmingos. Bet ta pozicija, kurią preliminariai išdėsčiau, nepasikeis", – susitikime su Seimo Pirmininke ketvirtadienį merui J. Sartauskui neapsikentęs išdėstė kartu atvykęs atstovas.
Rašyti komentarą