Skundai dėl nuolaidų - reti

Skundai dėl nuolaidų - reti

Prekybos vietose gana dažnai pasitaiko atvejų, kai žadėtos nuolaidos prekėms netikėtai dingsta už jas atsiskaitant.

"Susigundėme 30-40 procentų nuolaidomis kanceliarinėms prekėms. Pirkome įvairiausių, tarp jų - parkerį bei spalvoto popieriaus. Jiems nuolaidos nebuvo taikomos - tai pastebėjome tik gavę čekį. Kodėl - personalas nepaaiškino, o prekybos centro vadovybė savaitgalį nedirbo. Darbuotojai atsiprašė, grąžino pinigus už minėtas prekes. Jie teigė žinantys, kad parkeriui ir spalvotam popieriui turi būti taikomos nuolaidos, bet nežinojo, kodėl jų nėra", - pasakojo jauna klaipėdiečių šeima.

Pastebėjusi, kad prekėms netaikoma nuolaida, ir jų atsisakiusi, šeima sutaupė per 40 litų - tokia turėjo būti bendra nuolaidų suma.

"Mes pirkome gana mažai prekių, o kiti perka vežimais, lentynos buvo tuščios. Daugiau prekių perkantis žmogus tokių dalykų gali ir nepastebėti bei nemažai permokėti", - svarstė pora.

Rinkodaros specialistų manymu, tokiu atveju pardavėjai nesiekia tyčia apgauti klientų - tiesiog mažinant kainas daugybei prekių pasitaiko techninių klaidų.

"Panašūs nesusipratimai - gana dažni, tikriausiai kiekvienas esame su jais susidūrę. Nemanau, kad prekybininkai taip elgiasi tyčia - klientams privilioti jie ir taip žino begalę gudrybių. Tokia situacija gali susidaryti dėl to, kad nesuvaldomi didžiuliai prekių srautai: kainos keičiamos dažnai ir centralizuotai, gal parduotuvių darbuotojai ne visada suspėja padaryti jiems pavestą darbą, o nuolaidos neįtraukiamos į buhalterinės apskaitos sistemas", - sakė rinkodaros ekspertų paslaugas teikiančios bendrovės "Mediaforta" vadovė Rytė Matusevičiūtė.

Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos Klaipėdos skyrių skundai dėl nepritaikytų nuolaidų pasiekia retai.

"Pirmiausia čekį pirkėjas privalo patikrinti neatsitraukęs nuo kasos, kilus neaiškumams reikia raštiškai kreiptis į pardavėją, šis per 10 dienų privalo pateikti atsakymą. Jeigu jis kliento netenkina, galima kreiptis į inspekciją.

Nuolaidos taikomos dažnai, jų dydis kinta, tad apsirinkama dažnai, ypač tada, kai, pavyzdžiui, kanceliarinės prekės perkamos nespecializuotoje parduotuvėje, kartu su kitais produktais - apie nepritaikytą nuolaidą sužinoma tik namuose išstudijavus čekį", - sakė inspekcijos Klaipėdos skyriaus vedėja Vijoleta Budriuvienė.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder