"Žinių svetainės sukūrimas bei tolimesnis jos vystymas toli gražu neprimena proceso ar siekiamų tikslų, kai kuriama reprezentacinė įmonės svetainė. Naujienų svetainei svarbiausia - rasti savo skaitytoją, tiksliau naršytoją, kuris naujienų grįžtų paskaityti ir kitą kartą, geriausia - kiekvieną dieną. Kuriant naująją, dabar jau naršytojų sėkmingai skaitomą naujienų svetainę www.ve.lt, svarbiausia tiek pačiai redakcijai, tiek mums buvo sukurti kuo patrauklesnę erdvę skaitytojams, kurioje "karščiausios" mūsų miesto, šalies ir viso pasaulio naujienos būtų pateikiamos kuo vaizdžiau bei patogiau", - pačią naujos svetainės kūrimo pradžią prisimena emotion.lt bendrasavininkis Darius Šoparas.
Jo teigimu, nors kartą apsilankę naujojoje VE.lt naujienų svetainėje, skaitytojai iš karto pastebėjo iki šiol nematytas rubrikas, tokias kaip "Karštos naujienos", "Savaitės lankomiausi ir labiausiai komentuojami", "Dienos nuotrauka".
"Šios rubrikų grupės gelbsti skaitytojams nepasimesti žinių gausoje turint vos kelias laisvas minutes dienos naujienoms sužinoti", - atkreipia dėmesį jis.
Naujienų svetainės lankytojai iš karto pamėgo "Sveikinimų" kampelį. Kasdien giminės, draugai ir bendradarbiai siunčia jubiliatų nuotraukas bei negaili palinkėjimų.
Anot D. Šoparo, tiesiai į dešimtuką pataikyta sugalvojus rengti geriausių skaitytojų nuotraukų konkursus - klaipėdiečiai pasirodė esantys labai kūrybingi, aktyvūs konkursų dalyviai bei dar aktyviau palaikantys savo favoritus.
Siekiant sukurti naujienų svetainę tokią, kokią ją dabar mato skaitytojai, reikėjo ir tam tikrų technologinių sprendimų.
"Turbūt niekam nėra paslaptis, kad didžiausias interneto "naršytojas" ir lankytojų generatorius yra "Google" paieškos mašina, tad norėdami skaitytojams padėti lengviau rasti naujienų svetainės publikuojamą informaciją, visų pirma išmokome rašyti straipsnius ne tik žmonėms, bet ir robotui. - pasakojo D. Šoparas. - Sukūrėme "Google" priimtiną svetainės struktūrą, visus straipsnius pradėjome žymėti raktiniais žodžiais. Taip pat atsikratėme daugybės nenaudingų nuorodų. Džiugu, kad galime matyti savo darbo rezultatus - įvedę raktinius žodžius "kaip gydyti slogą", naujienų svetainės informaciją rasime pirmoje "Google" paieškos sistemos vietoje."
Taip pat buvo išanalizuota naujienų svetainės lankytojų statistika ir nustatyta, kad labiausiai dėmesį traukia nuotraukos, vaizdo įrašai. Taigi pritaikyta taisyklė - jokių naujienų be nuotraukos.
"Video galeriją pritaikėme ir mobiliesiems įrenginiams, tad ji pasiekiama visur ir visada", - pabrėžia D. Šoparas.
Svetainė taip pat buvo pritaikyta prie šiuolaikinio daugelio žmonių gyvenimo būdo.
"Ją integravome su vienu pasaulyje populiauriausių tinklų - "Facebook". Dabar užtenka spustelti mygtuką "like" ir straipsniu gali pasidalinti su visais savo draugais. Net 10 procentų lankytojų ateina paskaityti naujienų, nes tam tikrą straipsnį, konkursą ar video- pažymėjo kaip patikusį jo socialinio tinklo draugas", - technologiniais sprendimais dalijosi D. Šoparas.
Jis taip pat atkreipė dėmesį, kad redakcijai ypač jaučiami atnaujinimai, susiję su reklamos transliavimo ir pardavimo optimizavimu.
"Visų pirma, sukūrėme naujus formatus ir būdus, kaip pateikti reklaminę žinutę. Įdiegus modernią reklamos valdymo programą, nuo šiol galima reklamą rodyti tik tam tikrose kategorijose, pavyzdžiui, "Sveikata", reklamuojant tik su straipsniu susijusias prekes ar paslaugas", - paaiškino D. Šoparas.
Tačiau ant laurų neužmiegama - jau netrukus VE.lt lankytojams žadama dar daugiau patrauklių naujovių. Tai - portalo versija mobiliems įrenginiams, miestiečio portalo skiltis su galimybe skelbti savo naujienas, ir, žinoma, dar didesnis greitis.
Rašyti komentarą