„Šis apdovanojimas mums labai svarbus, nes jis atspindi Lietuvos vartotojų pasirinkimą. „Ekstra“ populiariausias alus kavinėse ir restoranuose jau ne vienerius metus, o dabar turime oficialų patvirtinimą, kad ir prekybos centruose lietuviai dažniausiai renkasi jį. Net šiek tiek didesnė „Ekstros“ kaina jiems nėra kliūtis, vartotojai vertina išskirtinę šio alaus kokybę, o ir mes, jai skirdami didžiausią dėmesį, esame teisingame kelyje“, –komentuoja "Švyturio" rinkodaros vadovas Laimis Balčiūnas.
Perkamiausiu 2011 m. alumi šalies mažmeninės prekybos tinkluose išrinktas Dortmunder stiliaus lageris „Švyturio Ekstra“ pradėtas gaminti 1995 metais Klaipėdoje, kur jis verdamas ir šiandien.
Anot vyriausiosios „Švyturio“ aludarės Džuljetos Armonienės, „Švyturio Ekstra“ sėkmės pagrindas nėra viena kuri nors „atrasta“ jo savybė, bet kokybiškų žaliavų, nuo sukūrimo nekeičiamos receptūros ir tradicinio gamybos būdo visuma. „Švyturio Ekstra“ taikome didesnius reikalavimus ir griežtesnę kokybės kontrolę – mes patys išsikėlėme aukštesnius tikslus, nei numatyti Alaus gamybos reglamente. Tai ne tik specialistams svarbūs rodikliai, mes didžiuojamės, jog kokybę įvertina ir pirkėjai“, – komentuoja vyriausioji aludarė.
„Švyturio Ekstra“, be kitų apdovanojimų, yra pelnęs Pasaulio alaus čempionato Aukso medalį, „Pasaulio alaus taurės“ Sidabro medalį, bei Stokholmo alaus festivalio Aukso medalį.
Lietuvos prekybos įmonių asociacijos organizuojamame konkurse „Populiariausia prekė 2011“nustatomos prekės, kurios savo kategorijoje mažmeninės prekybos tinkluose buvo labiausiai perkamos 2011 metais.
Rašyti komentarą