Vestuvių paroda keičia formatą

Vestuvių paroda keičia formatą

Spalio 17-18 dienomis klaipėdiečiai kviečiami į antrą kartą vyksiančią parodą "Vestuvės ir šventės". Tik šįkart dėmesys bus skiriamas ne tik jaunavedžiams, bet ir tiems, kas planuoja rengti kitas šventes. Su nauju parodos formatu, staigmenomis ir tolimesniais planais skaitytojus supažindins organizatoriai Inesa Turovič ir Remigijus Žiogas.

Paroda organizuojama jau antrus metus. Praėjusiais metais ji aprėpė tik vestuves, o šiais metais ir kitas šventes. Turbūt galima manyti, kad jūsų projektas sulaukė sėkmės ir didelio susidomėjimo?

Žiogas: Taip, sulaukėme tikrai didelio lankytojų dėmesio. Dėl to ir nusprendėme šiemet parodą plėsti. Praėjusiais metais žmonės norėjo sužinoti ne tik apie vestuves, bet ir kaip švęsti jubiliejus, vaikų gimtadienius ar krikštynas. Verslo įmonių atstovai domėjosi, kaip rengti įmonių šventes.

Inesa: Mūsų paroda išsiskiria tuo, kad idėjų "pasigaudyti" gali visi: ne tik vestuvėms besiruošiantys jaunavedžiai, bet ir kitas šventes planuojantys rengti lankytojai. Juk šventės, nuo vaikų iki senjorų, yra reikšminga mūsų gyvenimo dalis.

Apie kokių kitų švenčių organizavimą bus galima sužinoti parodoje "Vestuvės ir šventės"?

Žiogas: Pagrindine švente liks vestuvės, taip pat jubiliejai, krikštynos, gimtadieniai, kalendorinės metų šventės.

Įmonių atstovai čia galės rasti muzikinės įrangos, dekoracijų, apšvietimo tiekėjus, atlikėjus, siūlomas šventės programas, vietas.

Kaip kilo mintis surengti šią parodą? Su kokiais sunkumais susidūrėte?

Inesa: Rinka bei klientų poreikiai padiktavo šią mintį. Jaunavedžiai nori naujų netradicinių vestuvių. Šiandien jiems nebetinka tai, kas buvo įprasta prieš keletą metų. Taip ir gimė parodos idėja: vestuvių rengėjai ieškojo klientų, o klientai - originalių idėjų.

Juk egzistuoja platus ir įdomus spektras paslaugų teikėjų, siūlančių nuo dekoravimo gėlėmis iki šokolado fontanų.

Žiogas: Manęs klientai dažnai klausdavo, kodėl niekas Klaipėdoje nerengia vestuvių parodos? Aš pats dalyvauju Vilniuje vykstančioje parodoje ir negaliu teigti, kad ten yra kažkas nerealaus, ko nebūtų galima padaryti mums patiems.

Inesa: Idėjos realizacija buvo išties sudėtingas uždavinys, kadangi tai darėme pirmą kartą. Taip pat reikia atsižvelgti į tai, kad klaipėdiečiai šiek tiek lėčiau priima naujoves nei vilniečiai ir kauniečiai.

Ar galima teigti, kad vestuvių rengimas - nemirštantis verslas?

Žiogas: Taip, juk vestuvės buvo ir bus. Ši šventė tiesiog keičia savo formatą. Prieš maždaug septynerius metus vestuvės daugeliui buvo ilgas U formos stalas, ištisą šventę prie jo sėdintys ir linguojantys svečiai, muzikantai ir kepto paršiuko skanavimas. Na, tokios kaip Emilio Vėlyvio filme "Redirected".

Mūsų užduotis yra supažindinti Vakarų Lietuvą su europietiškomis vestuvėmis, kurios, kaip pastebėjome, įgavo naują renginio formatą.

Numanau, kad parodoje savo paslaugas pristatys įvairiausių sričių dalyviai. Kaip juos atsirenkate?

Inesa: Dalyvauti gali visi, kurių veikla yra susijusi su šventėmis. Kita vertus, patys sau keliame aukštesnius reikalavimus, todėl kartelę keliame ir dalyviams. Labai norisi, kad paroda būtų stilinga, estetiška ir patraukli, todėl šiais metais bendradarbiaujame su profesionaliomis dekoratorėmis iš dizaino ir dekoro studijos "Ten". Jos ne tik rūpinsis parodos apipavidalinimu, bet ir galės pakonsultuoti parodos dalyvius, kaip stilingai įsirengti ekspozicijas.

Žiogas: Esame šiuolaikiški ir patyrę, todėl, manau, turime pakankamai išlavintą skonį ir pajautimą. Negalime leisti, kad ant balto stalo būtų tiesiog patiesta 20 vizitinių kortelių ar piršlio juosta su Janinos ir Juozo inicialais - suprask, siūlo piršlių paslaugas. Mes parodoje norime išskirtinių ir gražių stendų.

Ar sužadėtiniai, apsilankę parodoje, gaus visą reikiamą informaciją bei kontaktus, kad galėtų suorganizuoti vestuves nuo A iki Z?

Žiogas: Visiškai teisingai. Atlikėjai, vieta, dekoracijos, vedėjai, maistas, automobilis, makiažas, įvaizdis, fejerverkai, suknelių dizaineriai - čia bus galima rasti visko, ko reikia vestuvėms bei kitoms šventėms.

Jaunavedžiai bazinį planą paprastai jau turi, o tokių renginių metu gali susirinkti trūkstamą informaciją. Parodoje jie gali patikrinti savo paslaugos teikėją: kaip šis bendrauja, kaip pristatinėja paslaugą, kuo išsiskiria iš kitų. Renginių organizatoriams, vestuvių vedėjams, dekoratoriams - tai lyg teritorijos pažymėjimas.

Kokia bus šių metų parodos koncepcija?

Inesa: Paroda šiemet bus dalinama į keturias metų laikų zonas ir kiekvienas stendas turės pasirinkti savąją, kurioje pateiks išskirtines švenčių rengimo idėjas.

Žiogas: Pastebėjome, kad lietuviai brenda lauk iš standarto, kad vestuvės švenčiamos tik vasarą. Nebebaisūs ir kiti metų laikai, kurie, beje, dažnai tampa simboliniais. Vestuvės švenčiamos vasario 14-ąją, sausio 1-ąją, jaunavedžių susipažinimo dieną ar netgi per brangaus žmogaus mirties metines.

Inesa: Ieškant netradicinių sprendimų, puikių idėjų galima rasti ir gamtoje. Pavyzdžiui, man labai patinka žiemos akcentai: spindesys, balta spalva, minimalizmas. Vestuvės žiemą gali tapti itin magiška ir subtilia švente. Kita vertus, visus metus švenčiamos ne tik vestuvės. Pasiūlysime, kaip įdomiau suorganizuoti įmonių vakarėlius, šeimos šventes.

Ar manote, kad vestuvės - protinga investicija?

Žiogas: Žmonės šiandien linkę labiau investuoti į prisiminimus ir emocijas, o ne į buitį ir daiktus. Juk jausmai - tai ir yra tikroji vertybė. Turtai ateina su laiku, o vestuvės juk rengiamos vieną kartą gyvenime.

Kiek šiandien vidutiniškai kainuoja surengti vestuves?

Žiogas: Standartinis vestuvių biudžetas, kai abu jaunavedžiai yra lietuvaičiai, o svečių skaičiuojama apie 40, yra maždaug 10 tūkst. eurų. Išeivijos lietuviai, kai svečių skaičius siekia 60-70, dažniausiai vestuvėms skiria nuo 15 iki 20 tūkst. eurų. Šiuo atveju jaunavedžiai renkasi prabangesnes dekoracijas, žinomus atlikėjus, garsius fotografus ir pan.

Grįžtant prie parodos, kokie tolimesni jūsų planai?

Inesa: Vis dėlto norime, kad tai būtų ne tik paroda, bet ir ištisas renginys, kasmetinė tradicija, žodžiu, pridėtinė miesto vertė. O ateityje sieksime, kad paroda taptų tarptautinė, užmezgant ryšius bent jau su kaimyninėmis šalimis.

Žiogas: Ne paslaptis, kad mergvakarius ir bernvakarius olandai, danai, britai važiuoja švęsti į Rygą. Norime pritraukti tarptautinę rinką ir į Klaipėdą.

Praėjusiais metais parodoje buvo pasiektas rekordas: pastatyta aukščiausia taisyklinga putojančio vyno taurių piramidė. Kokio rekordo sieksite šiais metais?

Inesa: Išduoti kol kas negalime, nebent tik pasufleruoti: kas praėjusiais metais buvo didžiausia, šiais metais bus mažiausia. Viskas yra suderinta, tačiau kol kas palikime intrigą.

Parodos metu bus renkamas geriausias šių metų Vakarų Lietuvos fotografas bei vyks didelis žinomų atlikėjų konkursas. Kokių dar galbūt netikėtų pramogų gali tikėtis lankytojai?

Žiogas: Rinksime gražiausią stendą bei 2015-ųjų metų geriausią pajūrio fotografą. Kalbant apie atlikėjus, mes jų vardus paskelbsime likus dviem mėnesiams iki parodos. Galime pasakyti tik tiek, kad tai bus žinomi lietuvių atlikėjai, grojantys skirtingų stilių muziką: nuo klasikos, džiazo iki styginių bei popmuzikos. Taip pat rengsime profesionalaus makiažo konkursą.

Informacija

Parodos vieta: LCC Tarptautinio universiteto Michealsen centras, Kretingos g. 36, Klaipėda.

Dalyvių registracija: tel. +37065698088, el. p. [email protected]

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder