Tai numatantį trišalį ketinimų memorandumą pasirašė „LG Cargo“, „Imlitex Holdings“ ir Ukrainos bendrovė „Urchim“. Numatoma, jog pirmasis krovinys iškeliaus dar pirmąjį šių metų pusmetį.
„Kiekvienas naujas susitarimas šiuo įtemptu metu mums yra reikšmingas laimėjimas, nes tai garantuoja stabilų krovinių srautą. Šiuo metu, kai dėl viruso sukeltos sumaišties verslas susiduria su netikėtais tiekimo grandinės iššūkiais, geležinkelis išlieka vienas patikimiausių krovinių pervežimo būdų. Vertiname partnerių pasitikėjimą ir dėsime visas pastangas užtikrinti nenutrūkstamą krovinių judėjimą tarp Ukrainos ir Lietuvos“, – sakė „LG Cargo“ generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.
„Jau daug metų „Imlitex Holdings“ veikia kaip virtualus žaliavų tiekimo tiltas tarp Ukrainos ir Baltijos šalių pramonės įmonių. Tikime, kad šis logistinis projektas sukurs vertes ne tik Klaipėdos uostui, bet ir Ukrainos žemės produkcijos eksportuotojams, kurie augant derliaus apimtims nuolat susiduria su logistikos iššūkiais per Juodosios jūros uostus“, – teigė „Imlitex Holdings“ valdybos pirmininkas Vygandas Blandis.
Traukinių sąstatai į Lietuvą keliaus iš Ukrainos per Baltarusiją, o pervežimus užsienio valstybėse vykdys šių šalių geležinkelių bendrovės. Esant poreikiui, „Imlitex Holdings“ išsinuomos 250 vagonų.
Lietuvoje nuo pasienio Kenos geležinkelio stotyje krovinių sąstatą perims „LG Cargo“ ir jį pristatys į „BEGOS“ jūrų krovos terminalą.
Rašyti komentarą