Dėl to gegužės 28 dieną Odesoje susitarė Lietuvos, Baltarusijos ir Ukrainos geležinkeliai. Maršruto operatoriai tapo bendrovės „Intermodal Container Service“ ir „Containerships“.
„Pasaulyje vis daugiau krovinių gabenama konteineriais – kiekvienais metais konteinerinių krovinių dalis padidėja. Tikimės, jog vos pusantros paros truksiantis krovinių pervežimas šiuo naujuoju maršrutu suteiks naujų mobilumo galimybių šalių verslams“, – sakė sutartį pasirašęs „LG CARGO“ generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.
Numatoma, jog konteinerinis traukinys gabens įvairias prekes, plastiko ir metalo dirbinius, kitas prekes. Traukinys kursuos kas savaitę ir perveš daugiau kaip 10 tūkst. TEU. Pernai Kijevo kryptimi pervežamų konteinerių srautas tesiekė 5 tūkst. TEU.
Ateityje svarstoma galimybė išplėsti šį maršrutą iki Odesos ir taip geležinkeliu sujungti neužšąlanti Klaipėdos jūrų uostą su didžiausiu Ukrainoje jūrų uostu Odesoje.
Geležinkeliais gabenamų krovinių srautas tarp Lietuvos ir Ukrainos pastaruoju metu auga – 2018 metais pervežta 3,3 proc. daugiau krovinių nei 2017 metais. Šiemet sausio balandžio-mėnesiais iš Ukrainos į Lietuvą pervežtų krovinių srautas padvigubėjo ir pasiekė 143 tūkst. tonų.
„LG CARGO“ gabena naftos ir jos produktus, chemines ir mineralines trąšas, medieną ir jos gaminius. Tuo tarpu iš Ukrainos pervežama daugiausiai augalinės kilmės ir mineralinių produktų, juodųjų metalų.
Rašyti komentarą