„Swedbank“: bekontakčių atsiskaitymų dalis rugsėjį išaugo 40 proc.
Banko duomenimis, daugiau nei dešimtadalis „Swedbank“ klientų bekontakčiams atsiskaitymams taip pat naudoja išmaniuosius telefonus ir laikrodžius, per kuriuos galima sumokėti už dar didesnės vertės pirkinius, neįvedant kortelės PIN kodo
„Šiuo metu stebime kelias aiškias tendencijas. Pirmoji, bekontakčių atsiskaitymų paplitimas auga ir klientai juos naudoja vis įvairesnėse prekybos ir paslaugų vietose. Be to, bekontakčiu būdu atsiskaitoma už didesnės vertės pirkinius“, – sakė „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė.
Kaip rodo „Swedbank“ duomenys, vienas gyventojas bekontakčiu būdu atsiskaito 18 kartų per mėnesį, o vidutinė atsiskaitymo suma sudaro beveik 11 eurų ir toliau nuosekliai auga.
Bekontakčiai atsiskaitymai dažniausiai naudojami prekybos centruose, maisto ir gėrimų parduotuvėse, kavinėse ir kitose maitinimo įstaigose, degalinėse, spaudos kioskuose, vaistinėse ir kosmetikos parduotuvėse.
Šiais metais gyventojai bekontakčiu būdu vis dažniau atsiskaito ir drabužių parduotuvėse, remonto ir statybos, baldų ir namų apyvokos prekių parduotuvėse, taip pat sumoka už kurjerių paslaugas.
Rašyti komentarą