„Brand Finance“ įtraukė „Huawei“ į 10 vertingiausių pasaulio prekių ženklų sąrašą

„Brand Finance“ įtraukė „Huawei“ į 10 vertingiausių pasaulio prekių ženklų sąrašą

Vasario 26 dieną „Brand Finance“, Jungtinėje Karalystėje įsikūrusi pirmaujanti pasaulyje prekių ženklų vertinimo ir strateginio konsultavimo įmonė, pirmą kartą istorijoje paskelbė „Huawei“ vienu iš 10 pasaulio vertingiausių prekių ženklų. Neseniai publikuotoje „Brand Finance Global 500 2020“ ataskaitoje minima, kad telekomunikacijų milžinė tapo trečiąja Kinijos kompanija sąraše, o jos prekių ženklo vertė šiemet siekia 65,084 milijardo JAV dolerių (59,04 milijardo eurų) – 4,5% daugiau nei pernai.

Technologijų sektorius – vis dar vertingiausias

„Brand Finance“ teigimu, 5G ryšio infrastruktūros plėtra skatina įnirtingą telekomunikacijų bendrovių konkurenciją, padėjusią „Huawei“ išsiplėsti į tas rinkas, kuriose ilgą laiką dominavo Vakarų įmonės. „Nepaisant įvairių kaltinimų, Kinijos milžinė padarė pastebimą pažangą ir padidino savo prekių ženklo vertę iki 65,1 milijardo JAV dolerių, kas jam leido patekti į pasaulio vertingiausiųjų dešimtuką“, – rašoma „Brand Finance“ pranešime.

Šiuo metu šiek tiek mažiau negu pusė 500 brangiausiai vertinamų pasaulio prekių ženklų, kurių bendra vertė siekia 3204 milijardus JAV dolerių, priklauso Jungtinėms Amerikos Valstijoms. Šiai šaliai iš paskos seka Kinija, reitinge turinti 70 kompanijų, kurių prekių ženklai vertinami 1334 milijardais JAV dolerių.

Technologijų sektorius vis dar laikomas vertingiausiu – 46 iš 500 brangiausiai vertinamų įmonių priklauso šiai pramonės šakai ir jų bendra prekių ženklų vertė siekia 986,5 milijardo JAV dolerių. Tačiau „Huawei“ yra vienintelė iš Kinijos technologijų kompanijų, kurios prekių ženklas pateko į vertingiausiųjų dešimtuką.

„Huawei“ prekių ženklo vertės augimas gali būti siejamas su Kinijos bendrovės pasiryžimu diegti inovacijas bei nuolat gerinti produktų konkurencingumą ir vartotojo patirtį.

Ateities planuose – sklandi vartotojo patirtis

2019 metais „Huawei“ tikėjosi parduoti 240 milijonų išmaniųjų telefonų vienetų ir išlaikyti antro didžiausio pasaulyje išmaniųjų telefonų gamintojo poziciją. Kompanijai pavyko prekybininkams perduoti daugiau nei 44 milijonus aukščiausios klasės „Huawei Mate“ ir „Huawei P“ serijų įrenginių bei pasiekti net 50% metinį augimą. 2019 metų gruodžio mėnesio duomenimis, „Huawei“ į parduotuves pristatė 6,9 milijono 5G ryšio technologiją palaikančių išmaniųjų telefonų, dėl savo technologinės pažangos sulaukusių kritikos ir pripažinimo.

Pernai „Huawei“ taip pat pristatė daugybę naujų produktų, apimančių įvairias kategorijas: planšetinius ir asmeninius kompiuterius, dėvimus įrenginius bei „HiLink“ ekosistemai priklausančius daiktų interneto prietaisus. Visi minėti gaminiai patyrė vienokį ar kitokį pardavimų augimą.

Ateityje Kinijos telekomunikacijų milžinė ir toliau yra pasiryžusi vykdyti tą patį planą.

„Pagrindinis „Huawei“ dėmesys artimiausius 5–10 metų bus skiriamas visų scenarijų strategijai. Mes tvirtai įsipareigojame išvystyti integruotą ekosistemą, kurioje planšetiniai ir asmeniniai kompiuteriai, virtualios realybės gaminiai, dėvimi įrenginiai, išmanieji ekranai ir garsiakalbiai, automobiliai bei daiktų interneto prietaisai būtų sujungti su išmaniaisiais telefonais, siekiant sukurti sklandžią vartotojo patirtį“, – teigia „Huawei Consumer Business Group“ generalinis direktorius Richardas Yu.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder