Geriausiai savo operatorių vertina "Omnitel" abonentai

Geriausiai savo operatorių vertina "Omnitel" abonentai

Didžioji dauguma vartotojų - ištikimi savo mobiliojo ryšio paslaugų tiekėjui bei rinktųsi jį ir šiandien. Lojaliausi - „Labas" vartotojai: 64 proc. jų neabejodami vėl pasirinktų šią paslaugą. Tačiau geriausiai savo operatorių vertina „Omnitel" abonentai: 57 proc. jų mano, kad šis tiekėjas yra žymiai geresnis ar geresnis už kitus operatorius.

Pasirinkdami mobiliojo ryšio operatorių, gyventojai labiausiai vertina mobiliųjų operatorių teikiamų paslaugų kokybę, kainą („labai svarbu" atitinkamai 79 proc. ir 78 proc.) ir klientų aptarnavimo kokybę (61 proc.). Kiek mažiau įtakos operatoriaus pasirinkimui turi paslaugų paketo dydis (45 proc.), siūlomos nuolaidos prietaisams įsigyti (44 proc.), rekomendacijos (38 proc.), spartus mobilusis internetas (33 proc.).

Rinkos tyrimų bendrovės „RAIT" atliktos apklausos duomenimis, visų mobiliųjų operatorių sutartiniams abonentams kokybė svarbi vienodai (vidutiniškai 4,8 proc.), tačiau „Tele2" kaina aktuali tiek pat, kiek ir kokybė (vid. 4,8 proc.), o „Bitė" ir „Omnitel" klientai į kainą dėmesį kreipia kiek mažiau (vid. atitinkamai 4,7 proc. ir 4,5 proc.).

Kainai esant vienu svarbiausių kriterijų, pusė (54 proc.) apklaustųjų nurodo, kad mobiliojo ryšio paslaugų operatorių kainos nekinta, o pastoviausios jos atrodo turintiems abonentines sutartis. Sutartinių paslaugų kainų stabilumas tarp trijų operatorių įvertintas apylygiai (58-59 proc.), tačiau tiek mažiausias, tiek didesnes pajamas gaunantieji naudojasi daugiausia „Tele2" paslaugomis (atitinkamai pagal pajamas 34 proc. ir 40 proc.).

Mobiliųjų operatorių vis plečiamas spartusis internetas, apklausos duomenimis, mažiausiai svarbus kriterijus renkantis mobilųjį operatorių. Ši paslauga labai svarbi tik trečdaliui (33 proc. „labai svarbu") besinaudojančiųjų mobiliuoju ryšiu. Tai daugiau vadovaujamas pareigas einantys asmenys (vid. 4,1 proc.) ir išankstinio mokėjimo paslaugų vartotojai, tarp kurių daugiausia - jaunimas, tai yra, moksleiviai ir studentai (vid. 4,3 proc.).

Pusė (54 proc.) apklaustųjų rekomenduotų savo mobiliojo ryšio tiekėją kitiems, į tokias rekomendacijas atsižvelgtų tik trečdalis (38 proc. „labai svarbu") besinaudojančių mobiliuoju ryšiu. Apklausos duomenimis, artimųjų ar draugų rekomendacijos šiek tiek labiau paveiktų moteris (vid. 3,8 proc.) nei vyrus (vid. 3,6 proc.), moksleivius ir studentus, specialistus, paslaugų sektoriaus darbuotojus (vid. po 3,9 proc.), mažesnes nei 180 eurų per mėnesį pajamas gaunančiuosius (vid. 3,7 proc.).

Gyventojams su mobiliojo ryšio operatoriais susisiekti ir bendrauti priimtiniausia kalbant telefonu (43 proc.) ir trumposiomis žinutėmis (42 proc.). Penktadalis (20 proc.) apklaustųjų operatorių informacijos nenorėtų gauti visai, daugiausia tai „Pildyk" paslaugos vartotojai. Elektroniniais laiškais informaciją gauti patogu 14 proc. apklaustųjų. Reklama - mažiausiai priimtina priemonė informacijai gauti. Ją matyti viešose vietose ir žiniasklaidoje pageidauja atitinkamai 4 proc. ir 3 proc. apklaustųjų. Reklama žiniasklaidoje labiau linkę domėtis „Tele2" sutarties ir „Ežys" paslaugų vartotojai.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder