Pirmąsyk bus atšildomos „Independence“ talpos

Pirmąsyk bus atšildomos „Independence“ talpos

Suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) ir naftos terminalų operatorė KN („Klaipėdos nafta“) šeštadienį kartu su SGD laivo-saugyklos „Independence“ savininke „Hoegh LNG“ pradės vykdyti iš anksto suplanuotus laivo techninės patikros ir priežiūros darbus.

Kas penkis metus patikrinti SGD laivo-saugyklos su išdujinimo įrenginiu (angl. FSRU) korpusą, įrangą bei talpas privaloma pagal laivui suteiktos DNV GL klasės bei registracijos šalies reikalavimus. Tokios apimties „Independence“ techninės patikros ir priežiūros darbai bus atliekami pirmąsyk.

Planuojama, kad preliminariai iki kovo mėn. pabaigos truksiančių patikros darbų metu pirmą kartą nuo „Independence“ veiklos pradžios bus atšildytos keturios 170 tūkst. kub. m SGD talpinančios laivo talpos. Tokiu būdu specialistai iš vidaus galės įvertinti talpyklų būklę. Planuojama, kad įprastinę -160 C laipsnių temperatūrą į talpas grąžins kovo pabaigoje į Klaipėdą atvyksiantis SGD dujovežis.

„KN ir „Hoegh LNG“ specialistų profesionalumo dėka nuo terminalo veiklos pradžios 2014 m. nesame užfiksavę nė vieno darbų saugos pažeidimo ar incidento, o atlikus techninę patikrą rinkos dalyviams SGD terminale ir toliau galėsime teikti aukščiausius saugumo standartus atitinkančias, patikimas ir efektyvias gamtinių dujinių išdujinimo ir perkrovimo paslaugas“, – pažymi Mindaugas Jusius, KN generalinis direktorius.

Profesionalumo svarbą M. Jusius akcentavo ir ruošiantis pradėti patikros darbus. KN ir „Hoegh LNG“ specialistų pastangomis pasiekta, kad visi reikalingi darbai būtų atliekami Klaipėdoje, mat įprastai tokio dydžio laivas turėtų keliauti iki jį gebančios priimti laivų statyklos užsienyje. Numatytiems darbams atlikti bus pasitelkta apie 50 Lietuvos ir užsienio šalių rangovų atstovų. Atliktus darbus vertins tarptautinės bendrovės DNV GL inspektoriai.

„Darbuotojų profesionalumo dėka „Independence“ patikros metu liks Klaipėdoje ir tai gerokai sumažins darbų kaštus, o į Klaipėdą mėnesiui atvyksiantys specialistai iš užsienio kurs pridėtinę vertę visam miestui. Svarbu ir tai, kad šiandien pasaulyje kol kas nėra ilgametės praktikos, kaip tikrinti SGD laivus-saugyklas su išdujinimo įrenginiais, tad mūsų patirtis virs kontroliuojančių institucijų gairėmis atlikti analogiškų SGD laivų-saugyklų patikras kitur pasaulyje“, – sakė Mindaugas Jusius.

KN valdomo SGD terminalo Klaipėdoje veikla dėl planinių remonto darbų laikinai stabdoma kasmet, o nuodugnią terminalo ir SGD laivo-saugyklos apžiūrą bendrovė įpareigota atlikti kas penkis metus. Siekiant efektyviai valdyti veiklą SGD terminalo klientai apie numatomus darbus buvo informuoti prieš pusmetį, į tai buvo atsižvelgta planuojant 2019 m. dujų metų grafiką.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder