Pagrindinėje šalies automagistralėje mažės vilkikų: „LTG Cargo“ traukiniu iš Klaipėdos į Vilnių pervežė pirmąją puspriekabę
Bandomojo vežimo metu iš Danijos keltu atgabenta puspriekabė Centriniame krovos terminale (CKT) buvo pakrauta ant specialios „LTG Cargo“ traukinio platformos ir išgabenta į VIT. Vilniuje į puspriekabę buvo pakrautas krovinys ir ji išgabenta atgal į Klaipėdos jūrų uostą.
„Atlikdami technologinius bandymus siekiame kuo geriau pasiruošti reguliariems puspriekabių pervežimams. Šiemet jau sėkmingai pervežėme puspriekabes iš Vokietijos į Lietuvą, dabar atliekame bandymus ir Lietuvoje, o visoje krovinio logistikos grandinėje apjungiame geležinkelio ir jūros transportą. Tokiu būdu potencialiems klientams planuojame siūlyti jungtis ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų. Europoje puspriekabių gabenimas traukiniais sparčiai vystosi ir populiarėja, o tokią tendenciją iš esmės lemia dvi priežastys: pirmiausiai, puspriekabių perkėlimas ant geležinkelio atlaisvina kelius ir didina eismo saugumą, antra – tai reikšmingai prisideda prie aplinkos tausojimo, nes į aplinką patenka gerokai mažiau CO2", – pažymi „LTG Cargo" generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.
Reguliarius puspriekabių vežimus „LTG Cargo“ planuoja pradėti dar šiemet, o klientams bus siūlomas susisiekimas ir su Skandinavijos šalių uostais – Kyliu, Karlshamu, Treleborgu.
„Centrinis Klaipėdos terminalas suinteresuotas nuolat plėsti ir tobulinti savo teikiamas paslaugas. Siekiame neatsilikti nuo kitų Europos ro-ro terminalų, tad moderniais sprendimais ir inovacijomis privalome išlikti patrauklūs savo klientams. Šiandien žengtas pirmas žingsnis leidžia praverti „žaliojo uosto“ koncepcijos duris, tęsiant sunkiasvorio transporto srautus Klaipėdoje mažinančius uosto projektus“, – teigia CKT generalinis direktorius Karolis Grigalauskas.
Dabar automagistrale Vilnius-Kaunas-Klaipėda per parą pravažiuoja apie 3 tūkst. vilkikų su puspriekabėmis. Tuo tarpu „LTG Cargo“ vienas traukinio sąstatas gali pervežti apie 40 puspriekabių.
Rašyti komentarą