Techniniai sutrikimai, dėl kurių penktadienį mokesčių mokėtojams buvo nepasiekiamos kai kurios VMI e. paslaugos, pašalinti - sistemos veikia sklandžiai, informuoja Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI).
Anot VMI, informacinių sistemų veikimo sutrikimai kilo dėl komponento, kuris visoms VMI išorinėms e. paslaugas teikiančioms informacinėms sistemoms užtikrina bendrą autentifikavimo ir autorizavimo sprendimą, trikio.
ELTA primena, kad penktadienio rytą VMI pranešė, jog mokesčių mokėtojams laikinai nepasiekiamos kai kurios VMI e. paslaugos - Mano VMI, AIS, MOSS, i.MAS, informuoja VMI.
VMI atstovė spaudai Rūta Asadauskaitė Eltai sakė, kad sutrikimai nesusiję su antradienį interneto sistemose buvusiais sutrikimais.
„Niekas mūsų neužpuolė, sutrikimai nesusiję. Tiesiog yra pats prisijungimo prie sistemų momentas sutrikęs, dėl to informuojame tuos, kuriems yra aktualu, apie prisijungimo alternatyvas“, - teigė R. Asadauskaitė.
VMI sistemos buvo sutrikusios ir liepos 24 d. Tada VMI informavo, kad tai buvo techniniai sutrikimai, dėl kurių antradienį gyventojams nepavyko pasiekti VMI.
Eltai R. Asadauskaitė sakė, kad techniniai sutrikimai nepaveikė gyventojų duomenų.
Socialiniame feisbuko tinkle nuo pirmadienio vakaro kai kurie žmonės skelbė, kad jų duomenų suinteresuoti asmenys nemato VMI sistemoje, dėl to negali sumokėti už paslaugas ir panašiai, taip pat buvo reiškiamas nerimas, kad duomenys yra apskritai prarasti.
R. Asadauskaitė patikino, kad VMI saugomi gyventojų duomenys prarasti nebuvo.
Rašyti komentarą