"Marks and Spencer" akcijos pabrango dėl išaugusių maisto pardavimų

"Marks and Spencer" akcijos pabrango dėl išaugusių maisto pardavimų

Per pirmus tris 2013 metų mėnesius padidėjo Didžiosios Britanijos parduotuvių tinklo "Marks and Spencer" pardavimai, nes išaugusi maisto prekių paklausa kompensavo sumažėjusius drabužių pardavimus. Šiuo laikotarpiu pardavimai Didžiojoje Britanijoje buvo 0,6 proc. didesni nei tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Apie tai praneša BBC.

"Marks and Spencer" maisto prekių pardavimai, palyginus su praėjusiais metais, padidėjo 4 proc., tačiau kitų prekių pardavimai smuko 3,8 procento. Paskelbus duomenis įmonės akcijos pakilo 3 procentais, nes analitikai prognozavo, kad pardavimai nukris 6 procentais.

Įmonė bandė skatinti drabužių paklausą, nes bendrovei priklauso 11 proc. moteriškų drabužių rinkos Didžiojoje Britanijoje, tačiau nesėkmingai.

Visi "Marks and Spencer" pardavimai, tarp jų ir pardavimai užsienio šalyse, per pirmąjį ketvirtį padidėjo 3,1 proc., t. y. daugiausiai per pastaruosius dvejus metus.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder