Smunkant pelnui, „Marks & Spencer“ atsisako žvaigždžių

Smunkant pelnui, „Marks & Spencer“ atsisako žvaigždžių

Antrus metus iš eilės fiksuojant grynojo pelną mažėjimą, didžiausia Jungtinės Karalystės drabužių mažmenininkė „Marks & Spencer“ savo kalėdinėje reklamoje atsisako žvaigždžių paslaugų.

Kaip praneša britų „The Guardian“, pirmą kartą per 12 metų „Marks & Spencer“ kalėdinėje reklamoje bus akcentuojami parduotuvėje parduodami daiktai ir atsisakoma tokių pavardžių bei veidų kaip Antonio Banderas, Davidas Beckhamas, Helen Mirren, Dannii Minogue ar šou „X Factor“ finalininkų.

„Aš manau, kad žvaigždės yra svarbios, tačiau ne visada“, – argumentuoja „Marks & Spencer“ vadovas Marcas Bollandas. Kalėdinė šių metų kampaniją „Marks & Spencer“ pradės šį trečiadienį, o jos pagrindinė „žvaigždė“ – keturmetis Dauno sindromu sergantis berniukas.

Antradienį „Marks & Spencer“ pranešė, kad jos pelnas krito antrus metus iš eilės. Po pirmojo fiskalinių metų pusmečio drabužių mažmenininkė, taip pat prekiaujanti ir maisto produktais, uždirbo 981 mln. Lt grynojo pelno – 10 proc. mažiau nei prieš metus.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder