"Lisco Baltic Service" keltas "Kaunas" plaukioja tarp Rygos ir Liubeko

Pristatymas

Danijos kompanijų grupei DFDS priklausančios Klaipėdos keltų bendrovės AB "Lisco Baltic Service" (LBS) keltas "Kaunas" perdislokuotas į Latviją.


Nuo vasario 5 dienos "Kaunas" jau aptarnauja keltų liniją Ryga-Liubekas, o praėjusios savaitės pabaigoje Klaipėdos keltų bendrovės keltas oficialiai pristatytas Latvijos žiniasklaidos atstovams.


LBS Keleivių marketingo ir pardavimų grupės vadovo Arvydo Skuodo teigimu, praėjusių metų vasarą bendrovės įsigytas naujas greitesnis ir didesnis keltas "Lisco Gloria" pakeitė iki to laiko Klaipėda-Kylis liniją aptarnavusį keltą "Kaunas".


Pastarasis tuomet pradėjo plaukioti iš Klaipėdos į Karlshamną. Vis dėlto "DFDS Tor Line" nusprendė sustiprinti užimamas pozicijas Latvijoje, tad "Kaunas" buvo perdislokuotas į Rygą.


Iki tol į Liubeką plaukiojęs keltas "Mermaid II" dabar kartu su keltu "Palanga" dirba linijoje Klaipėda-Karlshamnas.


Keltų liniją Ryga-Liubekas "Kaunas" aptarnauja kartu su kitu LBS keltu "Vilnius", kuris iš Latvijos sostinės į minėtą Vokietijos miestą jau plaukioja nuo praėjusių metų vasaros.


Per savaitę "Kaunas" atlieka po du reisus iš Latvijos į Vokietiją ir atgal. Reisas į vieną pusę užtrunka 36 valandas.


A. Skuodas pažymėjo, kad kelionė "Kaunu" kainuoja tiek pat, kiek ir kelionė bendrovės keltu iš Klaipėdos į Kylį. Beje, jis pasidžiaugė, kad jau dabar vasarai vietos "Kaune" rezervuotos 2 tūkst. vokiečių turistų.


Prieš pradedant aptarnauti naują liniją, buvo atliktas 1989 metais pastatyto kelto planinis remontas, garantuojantis nepertraukiamą penkerių metų laivo darbą. Jo metu sutvarkyti varikliai, sraigtai, pavairavimo mechanizmas ir kita.


Taip pat rekonstruoti kelto barai "Kaunas" ir "Baltija", atnaujinta pirtis, dalis keleivių kajučių. Keleivių denyje iškabintos naujos, kelte keleiviams susigaudyti padedančios informacinės lentelės.


Keltų linijos Ryga-Liubekas operatorės funkcijas "DFDS Tor Line" perėmė 2002 metais, įsigijusi Latvijos keltų bendrovę "Latline Sea". Nuo šių metų sausio 1 dienos LBS perduotos šios keltų linijos keleivių aptarnavimo operatorės funkcijos.


Ryga-Liubekas kol kas yra vienintelė keltų linija, jungianti Latvijos sostinę ir Vokietiją.


"Lisco Baltic Service" šiuo metu dirba 567 darbuotojai. LBS turi 6 keltus ir 6 trampinius laivus.


Įstatinis LBS kapitalas - 323,007 mln. litų, "DFDS Tor Line" jame priklauso kontrolinis 86,26 proc. akcijų paketas.


Užpernai Klaipėdos keltų bendrovės apyvarta sudarė 145,767 mln. litų, patirta 475 tūkst. litų nuostolių. Prognozuojama, kad praėję metai bus baigti su nuliniu balansu arba pavyks uždirbti iki 6,5 mln. litų pelno.


Albertas BARAUSKAS

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Sidebar placeholder