Šiame konkurse paprastai vertinama įmonių produkcijos, paslaugų, eksporto apimtis, pelnas, investicijos į gamybą. Taip pat atsižvelgiama į darbuotojų skaičiaus pokytį įmonėje, į tai, ar steigiamos naujos darbo vietos, koks vidutinis mėnesinis darbuotojų atlyginimas, kokių kokybės standartų laikomasi bei kaip gerinamos darbo sąlygos.
"Nežinau, kaip jaučiasi sunkiasvoriai boksininkai, sulaukę pripažinimo, bet, manau, mes jaučiamės panašiai. Metams baigiantis, ypač prieš šventes, toks įvertinimas tarp stambiųjų įmonių mums labai reikšmingas. Gaila, kad to prizo kol kas negalime pačiupinėti", - sako Uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.
Didžiausia vertybė - profesionalų kolektyvas
"Dėl kelerių pastarųjų metų Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos įgyvendintų drąsių ir didelių investicijų uostas gali teikti dar geresnės kokybės paslaugas. Nuolatinės investicijos daro uostą konkurencingą bei leidžia pasiekti gerų krovos rezultatų. Klaipėdos uostas puikiai laimi konkurencijos kovą prieš kaimynus ir pagal konteinerių krovos apimtį yra lyderis tarp Baltijos šalių. Viena didžiausių Uosto direkcijos vertybių - puikus profesionalų kolektyvas, kurį kasmet ji pildo bendradarbiaudama su mokslo įstaigomis.
Džiugu, kad uosto krovos potencialas auga dėl krovos kompanijų nuoseklių investicijų į technologinę plėtrą. Dideles galimybes Klaipėdos uostui atveria technologiniai pokyčiai. Su šiais pokyčiais turi suspėti ne tik laivų statytojai, bet ir uostai, tarp jų ir Klaipėdos uostas. Mūsų uostas, norėdamas išlikti aršioje konkurencinėje aplinkoje, taip pat turi greitai reaguoti į šiuos pokyčius, tam pritaikydamas ir patį uostą bei jo infrastruktūrą. Technologiniai pokyčiai bus būtini ir ateityje, siekiant įveikti CO2 ir kitų oro taršos emisijų mažinimo iššūkius", - sako LPK prezidentas Vidmantas Janulevičius.
Laukiama rekordo
Pasak A. Latako, Uosto direkcijos kolektyvas daug dirbo, todėl įmonė yra verta šio apdovanojimo. Pasiekti visi planuoti veiklos ir finansiniai rodikliai, šiemet įgyvendinta daugybė projektų pradedant krantinių rekonstrukcija ir baigiant labai svarbiais projektais Malkų įlankoje, uosto akvatorijos gilinimu tam tikrose vietose, duotas startas molų rekonstrukcijai.
A. Latako teigimu, šie metai Uosto direkcijai išskirtiniai ir tuo, kad padarytas didžiulis darbas ir parengta nemažai ambicingų projektų, kuriuos planuojama įgyvendinti per artimiausius trejus ketverius metus.
"Buvo labai neramu, kaip pandemija paveiks laivybą. Ypač svarbu ją gerai organizuoti, kai uoste auga krova. Buvo didžiulis iššūkis laivavedžiams, Uosto kapitono tarnybai, dispečeriams, locmanams, nes šiemet tikimės naujo krovos rekordo. Tačiau neeilinėmis priemonėmis viską pavyko organizuoti labai gerai", - sakė Uosto direkcijos vadovas.
Paklaustas, ar tikrai šiemet uoste bus perkrauta 50 milijonų tonų krovinių, atsakė: "Gal šiemet dar ne. Rekordų reikia siekti palaipsniui. Tai būtų per didelis šuolis. Šiemet labai džiaugčiausi, jeigu uostui pavyktų pasiekti 47 mln. tonų arba net 46,5-46,6 milijono. Tai didžiulis uosto įmonių įdirbis. Be abejo, ir Uosto direkcijos darbas turėjo įtakos tokiai uosto krovai."
"Vieni to negalėtume padaryti"
"Labai džiaugiuosi mūsų darbiniais santykiais su miesto vadovybe, kitomis institucijomis, bendruomenėmis, jos taip pat prisideda prie bendros uosto sėkmės. Mes vieni to negalėtume padaryti ir gauti įvertinimus", - tikino Uosto direkcijos vadovas.
Uosto direkcija nemažai dėmesio skiria ir socialiniams dalykams. Be to, kasmet įmonė numato tam tikrą dalį lėšų miesto gatvių būklei gerinti. Šiemet tam skirta daugiau nei 1,5 mln. eurų. Didžioji jų dalis panaudota sankryžai ties Mokyklos g. ir Šilutės pl.
APDOVANOJIMAS. Uosto direkcija apdovanota štai tokiu Lietuvos pramonininkų konfederacijos prizu.
Uosto direkcijos nuotr.
Rašyti komentarą