Buvo sutrikęs elektroninių bilietų sistemos veikimas

Buvo sutrikęs elektroninių bilietų sistemos veikimas

Nuo antradienio 14 val. iki trečiadienio 8.30 val. Klaipėdos autobusuose dėl dingusio ryšio buvo sutikrusi elektroninių bilietų sistemos veikla. Dėl to autobusuose buvo nuskaitomi tik kartiniai bilietai, tad keleviai, turintieji ir mėnesinius, ir kartinius bilietus patyrė nuostolių.

"Dėl ryšio gedimo autobusuose esančių komposterių nepasiekdavo informacija apie galiojančius mėnesinius bilietus. O informacija apie kartinius bilietus yra laikoma pačioje kortelėje, tad nesant ryšio jie ir nuskaitomi", - aiškino VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" direktoriaus pavaduotojas Andrius Samuilovas.

Jis tvirtina, kad duomenys apie nuskaitytus bilietus yra archyvuojami, tad keleivis, įtaręs, jog tai buvo padaryta neteisėtai, visada gali keiptis į KKT ir jam bilietai bus grąžinti.Tiesa, tai galima padaryti tik kitą dieną po kartinio bilieto nuskaitymo.

"Bet kokiu atveju žmonės dažniausiai žino, koks yra jų kartinių bilietų likutis, stebi ir informaciją, rodomą komposteryje. Užfiksavus, kad bilietai buvo neteisingai nuskaičiuoti, jiems bilietai arba pinigai visada grąžinami", - sakė pokalbininkas.

Jis pabrėžė, kad elektroniniai bilietai jau ir taip yra savotiška kompensacija keleiviams, nes už popierinius reikia mokėti brangiau. Tad papildomų kompensacijų dėl sistemos gedimų nukentėjusiems keleiviams esą nėra galimybės skirti.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder