Klaipėdietė yra nepatenkinta, jos manymu, per maža draudimo bendrovės išmoka.
"Apsidraudžiau nuo nelaimingų atsitikimų 5 tūkst. litų sumai. Lūžo rankos riešas, prireikė net operacijos, gavau 600 litų išmoką. Analogiškai apsidraudusi ir lygiai tokią pat traumą prieš kurį laiką patyrė mano pažįstama, jos neoperavo. Tačiau draudimo kompanija jai išmokėjo kur kas daugiau pinigų.
Kodėl toks skirtumas, man neaišku, ir kompanijos specialistai neipaaiškino", - nepasitenkinimo esmę aiškino klaipėdietė.
Informuota apie šį skundą bendrovė pažadėjo, kad žalų ekspertai susisieks su kliente ir išsamiai paaiškins, kodėl išmoka buvo tokio dydžio.
Savo pažadą jie įvykdė.
"Susitarėme. Pasirodo, neatkreipiau dėmesio į kai kurias sutarties sąlygas. Ką gi, gyveni ir mokaisi", - sakė moteris.
Draudikų rinką prižiūrinčio Lietuvos banko (LB) atstovų teigimu, konkrečių situacijų jie nenagrinėja ir nekomentuoja, tačiau turį bendrų pastebėjimų.
"Analizuojant Lietuvos banką pasiekusius nusiskundimus dėl draudimo įmonių teikiamų paslaugų galima pastebėti, kad dažniausiai neaiškumai, nesutarimai kyla dėl nepakankamo informuotumo apie pačią paslaugą, sutarties sąlygas", - sakė Darius Andriukaitis, LB Finansinių paslaugų ginčų nagrinėjimo skyriaus viršininkas.
Jis nurodė, kad per šių metų II ketvirtį LB išnagrinėjo 81 vartotojų ginčą su draudimo įmonėmis. 10 kartų draudikai susitarė su klientu be tarpininkų pagalbos, 7 vartotojų skundai visiškai patenkinti.
Rašyti komentarą