Greičio slopinimo kalnelių mieste padaugės

Greičio slopinimo kalnelių mieste padaugės

Klaipėdos gatvėse toliau daugėja greičio slopinimo kalnelių. Tai - niekaip nemažėjančio avarijų, kuomet žmonės sužalojami arba žūva miesto pėsčiųjų perėjose, skaičiaus pasekmė.

Šiandien posėdžiavusi Klaipėdos savivaldybės Saugaus eismo komisija (SEK) pritarė AB "Klaipėdos energija" prašymui pagerinti eismo saugumą ties įmonės teritorija Šilutės plente esančioje perėjoje, kurioje neseniai buvo mirtinai partrenktas bendrovės darbuotojas.

Šioje vietoje atsiras greičio slopinimo kalneliai, o vėliau neatmetama ir šviesoforo įrengimo galimybė, juolab "Klaipėdos energija" pasiruošusi kompensuoti pusę tam reikalingos sumos.

Gyventojų prašymu greičio slopinimo kalneliai bus įrengti ir Giruliuose esančioje Palangos gatvėje, kuria nemažai žmonių vaikšto į autobusų stotelę ir atgal.

Dar viena naujovė - Klaipėdos gatvėje, ties netoli Tauralaukio gatvės esančia autobusų stotele, atsiras vairuotojus sumažinti greitį taip pat priversianti iškilioji pėsčiųjų perėja.

O štai imtis radikalesnių priemonių ir miesto Kelių policijos prašymu panaikinti visas nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas Šilutės plente SEK nariai nesiryžo - savivaldybės Transporto skyrius įpareigotas kuo skubiau išanalizuoti visas 11 tokių perėjų ir tik tada spręsti, kaip elgtis su kiekviena jų.

Tikėtina, kai kurios šių perėjų bus panaikintos apskritai, o ties kitomis, kaip kad esančiosios "Klaipėdos energijos" kaimynystėje atveju, irgi atsiras greičio slopinimo kalneliai.

Komisijos posėdyje priimti ir du skirtingi sprendimai Gedminų ir Debreceno gatvėse gyvenantiems vairuotojams. Gedminų g. 2-ojo namo gyventojų prašymas leisti statyti automobilius ant šaligatvio patenkintas. Tai - vadinamasis techninis šaligatvis, esantis prie pat gatvės. Pėstieji gali naudotis šalia namo esančiu dar vienu šaligatviu.

Miesto vicemero Artūro Šulco teigimu, ateityje būtų tikslinga leisti daugiabučių namų gyventojams panašiu principu statyti automobilius ir ten, kur tai "nepažeistų trečiųjų asmenų interesų". SEK posėdyje užsiminta, kad tokiam automobilių statymo būdui pritartų ir savivaldybės Viešosios tvarkos skyrius, kurio pareigūnai dabar uoliai baudžia ant šaligatvių mašinas paliekančius gyventojus.

Tuo pačiu priimtas ir priešingas sprendimas - uždrausta leisti statyti automobilius Debreceno gatvės atkarpoje tarp Šilutės plento ir Gedminų gatvės - esą vienoje pusėje sustatytos mašinos užstoja vaizdą iš daugiabučių kiemų išvažiuojantiems vairuotojams.

Iš viso SEK posėdyje buvo nagrinėta net 20 klausimų. Daugiausiai aistrų sulaukė motociklininkų klubo "Chimeras" prašymas išspręsti jų problemas, kilusias gyventojų iniciatyva uždraudus motociklų eismą Bomelio Vitės mikrorajone.

Baikeriai prašė bent pakabinti lentelę, nurodančią, kad jiems Sportininkų, Malūnininkų bei Viršutine gatve negalima važiuoti nuo vakaro iki ryto, tačiau komisija šį prašymą atmetė. Motyvas toks - esą kitąmet bus išasfaltuota dalis Stadiono gatvės, dabar kelianti pavojų baikeriams, ir ja jie galės saugiai pasiekti savo klubą Viršutinėje gatvėje.

Taip pat posėdyje uždraustas sunkesnių nei 20 tonų transporto priemonių eismas Kairių gatvės viaduku - vilkikams, važiuojantiems į uosto įmones, teks naudotis Perkėlos gatve bei naująja pervaža, ir tik tada jie atsidurs Kairių gatvėje.

Dar vienas su vilkikais susijęs draudimas - Jūrininkų prospekte. Pastebėta, kad pastaruoju metu čia pamėgta statyti sunkųjį transportą, tad prospekte atsiras tą daryti draudžiantys ženklai.

Be to, pritarta Kelių policijos prašymui iš miesto biudžeto skirti pinigų pagaminti keletą pareigūnų muliažų, kurie prevencijos tikslu būtų pastatyti šalia avaringų miesto sankryžų. Tam bus ieškoma apie 10 tūkst. Lt, žadama pagaminti 3-4 natūralaus dydžio policininkų figūras, turėsiančias drausminti vairuotojus.

Gemius

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder