Naujieji traukiniai bus ekologiškesni, žemagrindžiai, pritaikyti neįgaliesiems, su kondicionieriais.
Traukinyje iš 150 sėdimų vietų, 16 – pirmos klasės. Traukinyje yra belaidis internetas.
„Ekologija, modernumas ir išskirtinis patogumas“ – šiais žodžiais ,,Lietuvos Geležinkeliai“ apibūdina naujuosius traukinius.
Pasak įmonės atstovo Dalijaus Žebrausko, lenkiški dyzeliniai traukiniai naudoja mažiau kuro, ne taip teršia aplinką, yra patogesni. Anot D. Žebrausko, naujieji traukiniai pakeis senesnius, o maršruto tvarkaraščiai kol kas nesikeis.
Maršrutas iš Vilniaus į Klaipėdą – antras pagal populiarumą, kasmet juo keliauja iki pusės milijono žmonių, daugiausia – studentai.
Pirmos klasės keleiviai galės džiaugtis itin patogiomis ir erdviomis odinėmis sėdynėmis bei nemokamų užkandžių ir gėrimų pasiūla. Antroje klasėje keleivių patogumui sumontuotos patogios sėdimosios vietos su talpiomis erdvėmis bagažui, taip pat kavos aparatas su skirtingų kavos rūšių pasiūla. Taip pat čia bus nemokamai siūloma pasivaišinti sultimis ir mineraliniu vandeniu. Keleivių patogumui įmontuoti LCD ekranai – juose bus galima stebėti traukinio greitį, temperatūrą, vietą maršrute bei kitą aktualią informaciją. Traukiniuose taip pat veiks bevielis interneto ryšys.
Pasirinkusiems važiuoti greituoju traukiniu, maršrutu Vilnius – Klaipėda antrąja klase, kelionės bilietas kainuos 14,50 eurų. Pirmos klasės keleiviams – 17 eurų. Nusprendusiems vykti ekspreso traukiniu, kelionės bilietas antrąja klase kainuos 16 eurų, pirmąja – 19 eurų.
Maršrutu Vilnius – Klaipėda – Vilnius kasmet pervežama apie 0,5 mln. keleivių. Ekspreso traukiniu pajūrį iš sostinės keleiviai šiuo metu pasiekti gali per 3 val. 45 minutes.
Iki rudens į Lietuvą bus pristatyti visi septyni modernūs Lenkijoje pagaminti traukiniai „Pesa 730ML“. Visi 7 traukiniai atsiėjo beveik 38 milijonus eurų.
Rašyti komentarą