Anot VšĮ Klaipėdos jachtklubo direktoriaus Kęstučio Taleto, operatoriaus parinkimo procedūros dar tebevyksta.
Dokumentus dalyvauti konkurse pasiėmė 14 subjektų, 2 pateikė dokumentus konkursui, o galiausiai pasiūlymą pateikė tik 1 subjektas.
Konkursą dėl jachtklubo operatoriaus parinkimo minėta viešoji įstaiga, kurios dalininkės yra Klaipėdos savivaldybė ir UAB "Dommo Nerija", paskelbė praėjusių metų liepos 24 d.
Pernai turėta vilties, jog rugsėjo pabaigoje ar spalio pradžioje jachtklubas turės operatorių, su kuriuo bus pasirašyta sutartis 10 metų ir jis pradės rimtai ruoštis 2015-ųjų sezonui. Tačiau procesas užtruko.
Pagal miesto Savivaldybės turimą informaciją (K. Taletas pastaruoju metu telefonu nepasiekiamas), Ekspertų taryba pretendentų dokumentus svarstė pernai gruodžio 12 d. Jų pasiūlymo galiojimo terminas pratęstas, sutartį planuojama sudaryti iki šių metų vasario vidurio. Su Lietuvos paramos verslui agentūra esą susitarta, kad tai būtina atlikti iki kovo.
Sutarties derinimas esą užtrukęs dėl "Dommo Nerija" akcininkų derybų, nes kartu buvo analizuojamas gilinimo darbų klausimas vertinant ateityje galimą užnešimą smėliu. Aiškintasi, kas turėtų prisiimti riziką dėl šių darbų bei investicijų.
Klaipėdos savivaldybė nemažai vilčių dėjo į tai, kad konkurse dalyvaus ir galbūt jį laimės AB "Klaipėdos laivų remontas" (KLR), Klaipėdos pilies uosto operatorė, turinti nemenką tokio darbo patirtį. Tačiau KLR atsisakė dalyvauti jachtklubo nuomos konkurse, nes, pasak šios bendrovės generalinio direktoriaus Alvydo Butkaus, jis nebuvo ekonomiškai pagrįstas. KLR vadovas net abejojo, ar VšĮ apsimoka nuomoti jachtklubą.
Galima sakyti, kad Klaipėdos jachtklubą tiesiog persekioja nesėkmės - tai dėl vienokių, tai dėl kitokių priežasčių užstringama vos ne kiekviename žingsnyje, nepaisant to, kad jo rekonstrukcijai gauta Europos Sąjungos finansinė parama.
Klaipėdos jachtklubas veiklą dėl rekonstrukcijos nutraukė 2010-aisiais ir iki šiol durų vis dar neatvėrė.
Buvo atlikta tik dalinė rekonstrukcija, kurios metu tebuvo sutvarkyti tik pirmas ir antras baseinai, kuriuose telpa apie 65 laivus. Ji kainavo daugiau nei 14,7 mln. Lt. Nei vadinamoji trečioji krantinė, nei ten esantys pastatai rekonstruoti nebuvo. Tiems darbams pritrūko lėšų.
Nors dalinės rekonstrukcijos darbai baigti 2013-aisiais, objektas pripažintas tinkamu naudoti tik 2014 metų kovą. Tik tada bendrovė galėjo skelbti operatoriaus parinkimo konkursą. Taigi greitai jau bus dveji metai, kai jachtklubas rekonstruotas, bet vis stovi tuščias.
Rašyti komentarą