Šiaurinę dalį su miesto centru jungiantis pėsčiųjų ir dviračių tiltas per geležinkelį pastatytas prieš 4 metus. Žiemą, kad neapledėtų, jo danga šildoma elektra, todėl išlaikyti jį kainuoja brangiai. Tiltą prižiūrinčios bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ atstovai sako, kad jis į peronus neveda, todėl – daugiau reikalingas miestui, o ne geležinkeliams. Perduoti 13 milijonų litų kainavusį tiltą savivaldybei bendrovė bando ne pirmą kartą.
„Labai ačiū už tokią dovaną, kuri metams kainuoja 200 tūkst. litų. ir „Lietuvos geležinkeliai“ yra labai pelninga bendrovė, kuri tikrai gali tą tiltą naudoti. [...] Klaipėdos miestas finansuoti pelningą bendrovę yra nepasiruošęs ir to nedarys“, – sakė Klaipėdos tarybos Turto komiteto pirmininkas Valerijonas Bernotas.
Pasak uostamiesčio valdžios atstovo, tapti tilto savininkais galima būtų sutikti tik tuo atveju, jei išlaikymo kaštus ir toliau apmokėtų „Lietuvos geležinkeliai“
Lietuvos geležinkeliams atsisakius prižiūrėti tiltą, galutinį sprendimą užsikrauti šimtatūkstantinę tilto išlaikymo naštą ar ne – turės priimti uostamiesčio Taryba.
„Tiltą mes norime perduoti Klaipėdos savivaldybei, kadangi mūsų, „Lietuvos geležinkelių“ funkcija yra keleivių ir krovinių vežimas, savivaldybės – saugus eismo organizavimas mieste. Šis tiltas nėra mūsų keleiviams nusileisti į peronus“, – sakė AB „Lietuvos geležinkelių“ atstovas spaudai.
Rašyti komentarą