Klaipėdos „Akropolyje“ – populiaraus mados prekės ženklo „Lindex“ parduotuvė

Klaipėdos „Akropolyje“ – populiaraus mados prekės ženklo „Lindex“ parduotuvė

Suomijos „Stockmann“ grupei priklausantis Švedijos mados tinklas „Lindex“ atidaro pirmąją parduotuvę Vakarų Lietuvoje ir jau dešimtąją Lietuvoje. Nauja beveik 600 kvadratinių metrų ploto „Lindex“ parduotuvė duris atvėrė ketvirtadienį, rugpjūčio 20 d., Klaipėdos „Akropolyje“.

„Lindex“ regiono vadovės Ievos Dude Beinarovicos teigimu, Klaipėda buvo vienintelis iš didžiųjų Lietuvos miestų, kurio gyventojai neturėjo galimybės savo mieste gyvai apžiūrėti bei įsigyti „Lindex“ prekių. „Lietuvos uostamiesčio gyventojai mėgsta mūsų prekės ženklo drabužius, tą rodo ir aktyvus pirkimas mūsų elektroninėje parduotuvėje. Tad džiaugiamės galėdami nuo šiol būti lengviau prieinami ir Klaipėdos gyventojams bei miesto svečiams“, – sako I. Dude Beinarovica.

„Lindex“ parduotuvė Klaipėdoje išsiskiria šviesių spalvų skandinaviško stiliaus interjeru. Joje pirkėjams siūlomas ne tik visas įprastas kūdikių, vaikų apatinio trikotažo ir drabužių moterims asortimentas, bet ir galimybė įsigyti naujausių prekių iš būsimos rudens-žiemos kolekcijos: šiltų spalvų, minkštų audinių drabužių, megztinių, striukių, stilingos džinsinės aprangos.

Klaipėdiečiai čia taip pat galės atsiimti, keisti arba grąžinti iš elektroninės „Lindex“ parduotuvės įsigytas prekes. Ekologijai ir taršos mažinimo klausimams neabejingi žmonės į parduotuvę galės atnešti nebedėvimą bet kurio drabužių gamintojo aprangą, kurios tolesniu likimu pasirūpins tekstilės perdirbėjai. Pirkėjui už kiekvieną atneštą drabužių krepšelį bus suteikiamas 10 proc. nuolaidos kuponas.

Naujos parduotuvės atidarymo proga visoms nenukainotoms prekėms rugpjūčio 20-23 dienomis bus taikoma 25 proc. nuolaida.

Klaipėdos „Akropolis“ ir toliau atsinaujina

Pasak Klaipėdos „Akropolio“ valdytojo Ovidijus Zibalio, nors koronaviruso pandemija ir karantinas kurį laiką buvo pristabdęs prekybos ir pramogų centro veiklą, tačiau atsinaujinimo planų, reaguojant į klientų poreikius, neatsisakoma. „Visada siekiame, kad pas mus apsilankę žmonės rastų kuo platesnį prekių ir paslaugų asortimentą po vienu stogu. Šiomis dienomis atsidaro tarp Lietuvos gyventojų itin populiari „Lindex“ ir „Dovanų šalis“, rugsėjį duris atvers išmaniaisiais įrenginiais ir jų priedais prekiaujanti „Top Tel“, o spalį – prekes aktyviam laisvalaikiui siūlanti „Getbex“.

Šiais metais Klaipėdos „Akropolyje“ jau įsikūrė 13 naujų prekybos ir paslaugų teikėjų: „Gera dovana“, „Betty Barclay“, „Casa della Pasta“, „Evelatus“, „Babor cosmetics“, „Logic“, „Topo centras“, „Splius“, „Exchange.lt“, „Šiaulių bankas“, „Eko dūmas“, „Royal smoke“, „Jahonts“.

Iš viso Klaipėdos „Akropolyje“ pirkėjai gali rasti daugiau kaip 230 parduotuvių ir paslaugų teikėjų.

Maksimalus dėmesys ir toliau skiriamas lankytojų ir darbuotojų saugumui

O. Zibalio teigimu, Klaipėdos „Akropolis“, kaip ir Vilniaus bei Šiaulių, ir toliau skiria maksimalų dėmesį, siekiant užtikrinti saugų lankymąsi prekybos ir pramogų centruose: nuolat periodiškai dezinfekuojami dažniausiai liečiami paviršiai bei sanitarinės patalpos, visu pajėgumu veikia ventiliacijos sistema, periodiškai keičiami jos filtrai. Į prekybos ir pramogų centrus lankytojai įleidžiami tik su apsauginėmis veido kaukėmis, rekomenduojama naudotis dezinfekciniu skysčiu, kurio galima rasti tiek prie pagrindinių įėjimų, tiek prie įėjimų į prekybos ir paslaugų erdves, taip pat išlaikyti saugų, bent 1 metro atstumą nuo kitų žmonių.

„Darbuotojai laikosi griežtos rankų higienos, nuolat skatiname tai daryti ir savo lankytojus. Tiek darbuotojams, tiek laikytojams nuolat primename, kad pajutę bet kokius peršalimui būdingus simptomus nesilankytų ne tik prekybos ir pramogų centruose, tačiau apskritai visose viešose vietose. Saugokime vieni kitus“, – pataria O. Zibalis.

Gemius

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder