Klaipėdos autobusų vairuotojai dirba Islandijoje

Klaipėdos autobusų vairuotojai dirba Islandijoje

UAB "Klaipėdos autobusų parkas" rado naują verslo nišą - Islandijoje pagal užsakymus teikia keleivių pervežimo paslaugas. Patikimo vežėjo reputacija padėjo Savivaldybės valdomai įmonei sudaryti pelningą kontraktą, o bendrovės vairuotojams - užsidirbti solidesnį atlygį ir patirti naujų įspūdžių.

Vairuotojams - nauja patirtis

Nuo gegužės vidurio į Islandiją iš Klaipėdos autobusų parko išvyko autobusai su vairuotojų ekipažais, kurie ten dirbs nuo 6 savaičių iki 3 mėnesių. Darbo terminą vairuotojai pasirenka patys, o norinčius pailsėti pakeis jų kolegos. Klaipėdiečiai vežioja turistų grupes, daugiausia keliautojus iš Azijos šalių.

Vairuotojams tai gera galimybė užsidirbti - mėnesio atlyginimas viršija 3 000 eurų, o pragyvenimas ir kelionė į Lietuvą nekainuoja - išlaidas padengia bendrovė. "Klaipėdos autobusų parko" tarpmiestinių reisų vairuotojas Tomas Aluzas, daugkartinis "Linavos" vairuotojų konkurso nugalėtojas ir prizininkas, į Islandiją išvyko su pirmąja grupe.

"Mane sugundė ne atlyginimas, o nauja patirtis. Per tuos 36 metus, kai dirbu Klaipėdos autobusų parke, aš savo jau užsidirbau. Man daug įdomiau pasisemti kitokios patirties, iš arti pamatyti naują šalį. Juo labiau kad vežiojame turistus, matome tai, kas čia įdomiausia", - pasakojo profesionalus vairuotojas.

Pasak Tomo, vairavimo sąlygos nedaug kuo skiriasi nuo Lietuvos. Žinoma, yra kalnų, tačiau pagrindiniai keliai geri, saugūs. Dar vienas stebinantis skirtumas - labai daug besiganančių avių, kurios vaikšto bandomis per kelius ir stabdo eismą.

Naujos paslaugos - ilgesnis sezonas

"Lietuvos keleivių pervežimo rinka yra užpildyta, konkurencija didžiulė. Vasarą krūvio užtenka - dirbame maksimaliu pajėgumu, tačiau, norint išvengti sezoniškumo, transporto ir darbuotojų prastovų, ieškome naujų verslo nišų", - apie posūkį į Skandinaviją pasakojo Vaidas Ramanauskas, UAB "Klaipėdos autobusų parkas" generalinis direktorius.

Vadovas pripažino, jog reikalavimų kartelė dirbant užsienyje pakankamai aukšta: yra vertinamas įmonės finansinis patikimumas, keliami didesni draudimo įsipareigojimai, labai svarbi autobusų techninė būklė, vairuotojų profesionalumas.

Tačiau bendrovė atitinka šiuos kriterijus ir po pirmojo užsakymo jau turi pasiūlymų paslaugų plėtrai Skandinavijos šalyse, todėl planuoja pirkti naujų kelioninės klasės autobusų ir priimti daugiau vairuotojų.

"Mes vairuotojams sudarome sąlygas išvengti monotonijos. Jie gali rinktis ir keisti darbo pobūdį - važiuoti miesto, priemiesčio, tarpmiestiniuose ar tarptautiniuose maršrutuose. Žinoma, nuo krūvio priklauso atlyginimo dydis. Šiuo metu bendrovėje vairuotojų vidutinis darbo užmokestis siekia apie 950 eurų, tačiau yra uždirbančių ir daugiau nei 3 000 eurų per mėnesį", - sakė V. Ramanauskas.

Skaitomiausi portalai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder