Antradienį, baigiantis darbo dienai, Susisiekimo ministerijoje baigėsi pokalbiai su kandidatais, norinčiais vadovauti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai. Ministerija žadėjo skelbti laimėtoją, bet iki darbo pabaigos to nepadarė.
Susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevičiaus patarėja Aldona Violeta Grinienė sakė, kad pokalbiai su pirmais šešiais kandidatais iš trylikos vyko jau pirmadienį, o su likusiais - antradienį. Pokalbiai prasidėjo nuo 9 val.
"Tas asmuo, kurį atrinks Susisiekimo ministerijos sudaryta komisija, vis tiek turės pereiti dar patikrą ir generaliniu direktoriumi bus paskirtas tik po jos", - sakė A. V. Grinienė.
Suprantama, Klaipėdos uostas - strateginis šalies objektas, tad naujojo vadovo kaulelius dar narstys ir saugumo, ir kitos tarnybos. Kaip rodo praktika, ta patikra gali trukti ir mėnesį.
Vienas iš kandidatų eiti Uosto direkcijos generalinio direktoriaus pareigas Algis Latakas, buvęs ilgametis AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos ("Klasco") darbuotojas, kelerius metus ėjęs "Klasco" gamybos direktoriaus pareigas, antradienį iki pietų nenorėjo dalintis įspūdžiais iš konkurso, nes tai, jo manymu, būtų neetiška kitų kandidatų atžvilgiu.
Anot jo, konkursas vyko labai skaidriai: buvo ir komisija, kelti reikalavimai, reikalauta dokumentų ir kt.
Buvęs Uosto direkcijos generalinis direktorius Sigitas Dobilinskas sakė šiame konkurse nedalyvavęs. Anot jo, jeigu neturi valdančiųjų palaikymo, tavo šansai lygūs nuliui. Tokiu atveju tas konkursas tėra tik žaidimas.
"Buvau siūlęs savo kandidatūrą į Uosto direkcijos valdybą. Netiko. Buvo sakoma, kad galiu būti šališkas Klaipėdos terminalo (dabar - bendrovė Klaipėdos konteinerių terminalas) atžvilgiu, nes ten buvau dirbęs. Nors prieš tai 7 metus vadovavau Uosto direkcijai ir niekas neprisikabino dėl šališkumo", - sakė jis.
Rašyti komentarą