Ką daryti, jeigu sugedo telefonas, kompiuteris ar kitas elektronikos prietaisas? Greitas ir kokybiškas remonto paslaugas teikia naujose patalpose (Taikos pr. 20) įsikūręs "Varle.lt" servisas.
Servisas teikia ir garantines, ir negarantines paslaugas visiems elektronikos prietaisams. O su pastarosiomis meistrai susiduria dažniausiai - užlietas kompiuteris, telefonas, sudaužytas ekranas.
Pasak "Varle.lt" serviso Klaipėdoje vadovo Aivaro Užgalio, būtent šiame servise remontas ilgai neužtrunka.
"Pakeisti telefono ekraną trunka iki valandos. Remontuojame absoliučiai visus elektronikos daiktus. Tvarkome nešiojamuosius, stacionarius kompiuterius, telefonus, planšetes, ausines, kavos aparatus, blenderius, fotoaparatus, dronus, elektrinius dviračius ir paspirtukus, keičiame baterijas ir visa kita", - sakė "Varle.lt" serviso Klaipėdoje vadovas.
Lietuvoje itin padidėjus elektrinių paspirtukų skaičiui padaugėjo ir tokių transporto priemonių remonto paslaugų. Tad "Varle.lt" servisas Klaipėdoje negarantinio remonto paslaugas teikia ir elektriniams dviračiams bei paspirtukams.
"Paspirtukai genda - prakiursta padangos, atsiranda elektros gedimai. Kai kurie nėra atsparūs drėgmei. Nusipirkus elektrinį paspirtuką reikėtų atvykti į saloną ir užsandarinti jį nuo drėgmės, nes dažnai po trumpo važiavimo per balas sušlapus vidiniams elementams sulaukiame skambučių. Išardę paspirtuką pamatome, kad jis pažeistas drėgmės, todėl praranda garantiją", - teigė A. Užgalis.
Beje, pačiame "Varle.lt" serviso salone galima įsigyti ir telefonų, kompiuterių, ir kitos elektroninės technikos, įvairių apsaugų ir priedų telefonams bei kompiuteriams, tad paslaugų asortimentas - platus.
O štai kalbėdamas apie garantinius gedimus A. Užgalis išskyrė kartais pasitaikančią problemą - gamyklinį broką. Tačiau tai, pasak "Varle.lt" serviso vadovo, nutinka retai.
"Sutapimas ar ne, bet prieš šventinį laikotarpį šį mėnesį labiausiai gedo spausdintuvai. Dažniausias gedimas- gamyklinis brokas, arba daiktas sugenda jo ilgiau nenaudojus.
Gamintojas tokio daikto dažniausiai net neremontuoja - pakeičia nauju. Kiek ilgai teks laukti sutvarkymo, priklauso nuo paties daikto. Paprastai užtrunka iki dviejų savaičių. Garantinių prekių dažniausiai neremontuojame, o siunčiame tiekėjams", - sakė A. Užgalis.
Pasitaiko atvejų, kai daiktą nusipirkę klientai paprašo parodyti, kaip jis veikia. O tokią paslaugą "Varle.lt" servisas teikia, jeigu tai įmanoma padaryti fiziškai.
"Varle.lt" serviso Klaipėdoje vadovas teigė, kad žmonės vis dar nemėgsta vadovautis instrukcijomis. O tai, specialisto teigimu, yra viena didžiausių klaidų - daiktas neretai sulaužomas ir tampa nebenaudojamas, todėl rekomenduojama surasti laiko ir paskaityti instrukcijas.
"Žmonės paprastai nesupranta, kad tokia parduotuvė kaip "Varle.lt" daiktų negamina, o tik tarpininkauja parduodant. Jiems sugedus, žmogus pretenziją reiškia pardavėjui, o mes perduodame tiekėjams. Mes, kaip ir visi kiti, nesame užtikrinti, kad vienas ar kitas daiktas pasitaikys brokuotas. Tačiau tokioje situacijoje visada patariame klientui, kaip elgtis geriausiai", - sakė A. Užgalis.
"Varle.lt" servisas Klaipėdoje, kaip ir parduotuvė, dirba darbo dienomis nuo 10 val. iki 18 val. Šeštadienį - nuo 11 val. iki 14 val.
Egidijaus JANKAUSKO nuotr.
Rašyti komentarą