Pasak Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo Olego Mariničiaus, "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) LEZ įmonėms apklausas išsiuntė liepos pabaigoje. Nors teritorijoje veikia apie 30 įmonių, atsakymus pateikė vos 12.
"Laiko buvo pakankamai. Apklausa įvyko, bet rezultatai yra kuklūs. Suinteresuotumas menkas, kad būtų organizuojami papildomi maršrutai. Paprašėme LEZ atstovų, kad darbą atliktų iki galo. Mums svarbi kiekvienos įmonės nuomonė - nauji maršrutai aktualu ar ne. Su turima medžiaga priimti papildomų sprendimų negalime", - sakė O. Mariničius.
Jis priminė, kad šiuo metu į LEZ teritoriją žmones veža vienas autobusas - 22. Tačiau jis miestui yra nuostolingas, nes paprastai važiuoja tuščias.
"Maršrutas mums yra nuostolingas, bet vis dėlto jį vykdome. Ir tikrai netiesa, kad mes negalvojame apie LEZ teritoriją. Dabar tiesiog bandome išsiaiškinti, koks yra maršrutų poreikis. Susitarėme, kad per ateinančias dvi savaites LEZ surengs papildomą susitikimą su įmonių vadovais ir pateiks mums informaciją. Tada priimsime sprendimą", - pridėjo administracijos direktoriaus pavaduotojas.
"Klaipėdos keleivinis transportas" LEZ įmonėms siūlo tris naujus maršrutus: du autobusai važiuotų iš pietinės miesto dalies, o vienas - iš šiaurinės. Nors vasarą buvo kalbama, kad naujieji maršrutai galėtų atsirasti nuo Naujųjų metų, nesulaukus konkrečios LEZ įmonių pozicijos iškilo abejonių.
"Galbūt su LEZ atstovais dar reikės susitikti ir asmeniškai. Sprendimas politinis - darome arba nedarome. Maršrutai tikrai nebus pelningi. Nuostolis bus tol, kol LEZ teritorijos darbuotojai važinės užsakomaisiais reisais. Maršrutams paruošti mums pakaktų dviejų savaičių. Miestui reikia priimti sprendimą, ar maršrutus finansuos. Ten jau ir strateginiai planai, ir komisijos. Didesnė problema miestui priimti politinį sprendimą", - tikino "Klaipėdos keleivinio transporto" direktorius Gintaras Neniškis.
Rašyti komentarą