"Saugaus eismo audito išvadose Pajūrio gatvės projektui buvo pateikta keletas pastabų. Tad šiandien turėjome apsispręsti, ar mes joms pritariame. Matome, kad valstybinė Kelių direkcija ir Saugaus eismo auditą atlikusi bendrovė nelabai įsigilino arba neteisingai suprato, esą, Pajūrio gatvę planuojama paversti keturių eismo juostų gatve", - po vakar vykusio pasitarimo komentavo Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja Elida Mantulova.
Nors parengtame projekte iš tiesų numatyta, kad Pajūrio gatvė nuo Palangos plento iki tilto per Dangę bus keturių eismo juostų, tačiau E. Mantulova akcentavo, kad realiai važiuoti bus skirtos tik dvi vidurinės.
"Mūsų vizijoje numatyta, kad kraštinės eismo juostos bus labiau skirtos tiems, kurie įvažiuoja iš kiemų arba nori įsukti į juos. Šalia Pajūrio gatvės yra labai daug namų ir daugelis tiesiai iš jų suka į važiuojamąją dalį. Tad norima, kad tie, kurie šia gatve važiuoja tranzitu, galėtų netrukdomi važiuoti vidinėmis juostomis, o išorinės juostos būtų kaip aptarnaujančios, skirtos išvažiuoti bei viešajam transportui", - esmę paaiškino E. Mantulova.
Išorines juostas netgi numatyta atskirti borteliais arba specialiu ženklinimu.
"Teiksime paaiškinimą Kelių direkcijai ir Saugaus eismo auditoriams, kad išvažiavimo iš kiemų klausimas projekte yra išspręstas ir nieko keisti nereikia", - minėjo Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja ir priminė, kad audito išvados yra tik rekomenduojamojo pobūdžio.
Dar viena pastaba buvo pateikta dėl planų ties Pajūrio ir Klaipėdos gatvių sankryža rengti žiedinę sankryžą. Audito išvadose siūloma ją geriau reguliuoti šviesoforais.
"Jie mano, kad pralaidesnė būtų šviesoforinė sankryža, ypač piko laikotarpiu. Tačiau nereikia pamiršti fakto, kad piko laikotarpiu judėjimas paprastai vyksta viena kryptimi, tad, mūsų nuomone, pastačius šviesoforą, kaip tik būtų daugiau spūsčių. Tad šiam siūlymui nepritarėme. Gal tik siūlysime projektuoti ovalo formos sankryžą", - pasakojo E. Mantulova.
Rašyti komentarą