Projekto rengėjai atsižvelgė į visas anksčiau komisijų nurodytas pastabas. Parengta ir reikalauta plano įgyvendinimo programa.
Pasak sklypo detaliojo plano projekto vadovės architektės Vaidos Atienės, plano rengimas užtruko beveik penkerius metus, nes tai yra gana sudėtinga teritorija, reikėjo išspręsti ir visas transporto problemas, numatyti servitutus. Pasak architektės, servitutai nebuvo keičiami, tik patikslinti jų plotai. Vien Saugaus eismo komisijos posėdžiuose reikėjo dalyvauti mažiausiai keturis kartus. Parengtame plane numatoma atkurti Gulbių gatvės atkarpą.
Sklypas yra istorinėje miesto dalyje, tad plano koncepciją reikėjo derinti su Kultūros paveldo departamentu.
Anot V. Atienės, anksčiau šis sklypas buvo neaiškios kultūrinės paskirties. Dabar tai bus komercinė beveik 60 arų teritorija. Joje pagal poreikį gali būti statomas ir viešbutis, ir administracinės patalpos.
Detalųjį planą dar turės patikrinti Statybos inspekcija. Tik gavus teigiamą jos išvadą jį galės patvirtinti Savivaldybės administracijos direktorius.
Šiame sklype esančio pastato ("portiankės") didžioji dalis priklauso UAB Jūreivių aptarnavimo centrui, mažesnė dalis - Klaipėdos jūrų krovinių kompanijai ("Klasco"). Pastaroji nusišalino nuo teritorijos infrastruktūros kūrimo planų - yra raštiškas pareiškimas, kad ji įsipareigojimų dėl šio sklypo detaliojo plano sprendinių neturi ir neturės. Tad detaliojo plano sprendinių įgyvendinimo imsis tik Jūreivių aptarnavimo centras, ketinantis ieškoti investuotojų.
"Iš esmės turėtų vaizdas toje teritorijoje pasikeisti. Dabar jis baisus. Pastatas nuolat nenaudojamas, tik kartkartėmis kas nors ten išsinuomoja patalpas", - sakė architektė.
Rašyti komentarą