"Man yra ne tik liūdna, bet ir gėda. Tie patys "valstiečiai", kurie balsavo prieš, važiuos su šeimomis gėrėtis šiuo reginiu. Tai buvo puiki galimybė parodyti, kad mes esame jūrinė valstybė, o ne tik agrarinė. Juk visas gėris ateina iš jūros", - po ketvirtadienį vykusio balsavimo piktinosi įstatymo pataisos iniciatorius, parlamentaras Gintaras Vaičekauskas.
"Vakarų ekspresas" jau rašė, kad nepaisant pažadų ankstesnė Vyriausybė nusprendė nė centu neparemti 2017 m. liepos 29-rugpjūčio 1 dienomis Klaipėdoje vyksiančios tarptautinės regatos. Tad G. Vaičekauskas su grupele kitų klaipėdiečių Seimo narių nusprendė pinigų paieškoti biudžete. 300 tūkst. eurų regatai buvo prašoma numatyti 2017 m. valstybės biudžete mažinant Žemės ūkio ministerijai skiriamus asignavimus.
"Tai yra ne tik didžiulis renginys, bet ir reginys. Regata Klaipėdoje vyks jau ketvirtą kartą. Planuojama, kad kitąmet atplauks per 100 įspūdingiausių istorinių laivų. Tomis dienomis miestą lanko apie pusė milijono ne tik Lietuvos, bet ir užsienio turistų. Tegul kiekvienas palieka bent po 2 eurus ir būsime laimingi", - pristatydamas siūlymą kalbėjo G. Vaičekauskas.
Jam antrindamas Eugenijus Gentvilas priminė, kad uostamiesčio valdžia dėjo daug pastangų, kol pavyko prisikviesti šią prestižinę regatą į Lietuvą.
"Laimei, tai pavyko ir dabar jie jau savo iniciatyva siūlo tarpinį finišą surengti Klaipėdoje. Miesto verslas ženkliai prisideda prie šio renginio, būtų gražu, kad ir valstybė ištiestų pagalbos ranką", - kalbėjo E. Gentvilas.
"Tai tiesiog šou, prabangos renginys. Nieko baisaus, jei ir neprisidėsime", - kitokios nuomonės buvo Kęstutis Masiulis.
34 Seimo nariai balsavo už tokį pasiūlymą, 40 - prieš, 20 susilaikė (tarp pastarųjų buvo ir Klaipėdoje išrinktas "valstietis" Dainius Kepenis). Balsuojant nedalyvavo Klaipėdoje išrinkti parlamentarai Algimantas Kirkutis ir Naglis Puteikis.
Beje, tokiam G. Vaičekausko siūlymui nepritarė ir dabartinė Vyriausybė.
Skaičiuojama, jog regatai organizuoti reikės apie 700 tūkst. eurų. Ši suma gali ūgtelėti, mat paaiškėjo, jog reikia bemaž pusės kilometro ilgio pontoninės prieplaukos.
Tarp 5 miestų, į kuriuos užsuks "The Tall Ships Races 2017" regata, Klaipėda turėtų išsiskirti, mat čia apsilankyti užsiregistravo daugiausia didžiųjų A ir B klasės laivų.
Kai 2009 m. Klaipėda buvo "The Tall Ships Races" regatos finišo uostas, miestas skyrė 500 tūkst. litų, Vyriausybė - apie 800 tūkst. litų, dar 244 tūkst. litų gauta iš rėmėjų.
Rašyti komentarą