Tai BNS patvirtino Klaipėdos valstybinio jūrų uosto generalinio direktoriaus padėjėja ryšiams su visuomene Dovilė Ringis.
Į uostą laivas atplaukė pats apie 21.30 val. Jį parlydėjo Karinių jūrų pajėgų laivai.
„Regina Seaways“ į uostą grįžo esant gana sudėtingoms oro sąlygoms, pučiam smarkiam vėjui ir esant dideliam bangavimui. Tačiau Jūrų gelbėjimo koordinavimo centro vadas Eugenijus Valikovas LRT sakė, kad pavojus, jog keltas galėtų pasvirti ar apvirsti, nebuvo.
„Ne tokio pavojaus iškilusio nebuvo, kadangi laivas yra gana didelis, technologiškai gerai įrengtas, dėl to sąlygų apvirsti arba pakrypti nebuvo“, – teigė E. Valikovas.
Apie gaisrą Klaipėdos keltų bendrovei „DFDS Seaways“ priklausančiame laive, plaukusiame iš Kylio į Klaipėdą, pranešta apie 13.45 valandą. Laivo variklių skyriuje pastebėta dūmų.
„DFDS Seaways“ atstovas spaudai Vaidas Klumbys BNS teigė, kad tikro gaisro, tai yra atviros liepsnos, nebuvo, fiksuoti tik dūmai. Dėl to automatiškai išsijungė varikliai.
Incidentas įvyko keltui esant apie 110 km nuo Klaipėdos jūrų uosto.
Niekas dėl įvykio nenukentėjo, panika nekilo. Iš pradžių rengtasi keleivių evakuacijai, bet jos neprireikė.
Laivas gabeno vilkikų, automobilių, krovinių, keleivių. Juo plaukė 335 žmonės.
Gavus pagalbos prašymą į įvykio vietą išsiųstas Karinių oro pajėgų sraigtasparnis AS-365 „Dauphin“, jis atliko pirminę žvalgybą. Taip pat vykdyti gelbėjimo operaciją pasiųsti Karinių jūrų pajėgų laivai „Šakiai”, „Skalvis” ir „Jotvingis”.
Laukiant kelto uostamiesčio savivaldybėje surengtas Ekstremalių situacijos komisijos posėdis.
„Kelto keleivių priėmimui pasiruošusios visos tarnybos (greitosios pagalbos, priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos, pasienio tarnyba, muitinė). Krante laukiama keleivių išlaipinimo“, – teigta savivaldybės pranešime.
Savivaldybė tvirtina numačiusi patalpas keleiviams patalpinti, jei jų prireiks. Tam planuojama panaudoti „Švyturio“ areną.
Rašyti komentarą