„Smiltynės perkėla” planų Kuršių mariose neatsisako, tačiau šiemet į Nidą neplauks

„Smiltynės perkėla” planų Kuršių mariose neatsisako, tačiau šiemet į Nidą neplauks

Gegužės 10 dieną vykusiame AB „Smiltynės perkėlos“ valdybos posėdyje nuspręsta, kad greitaeigio laivo reisas Klaipėda–Juodkrantė–Nida šiam sezonui stabdomas ir vasarą į Nidą neplauks. Didelio populiarumo sulaukusį reisą ketinama atnaujinti kitąmet. Siekiant atitikti klientų lūkesčius, planuojama grįžti su nauju, didesniu ir patogesniu laivu.

Katamarano „Smiltynė“ reisas į Nidą buvo vykdomas ketverius metus. Greitaeigis laivas plaukdavo nuo birželio pradžios iki rugsėjo. Maršrutas sulaukė didelio populiarumo ir buvo mėgiamas keleivių. AB „Smiltynės perkėla“ šį reisą į Nidą 2014 metais ėmėsi  vykdyti savo iniciatyva ir tapo panašių reisų pradininke, taip ženkliai prisidėdama prie turizmo ir viešojo transporto vidaus vandens keliuose skatinimo.

Remiantis AB „Smiltynės perkėlos“ strateginiu tikslu užtikrinti aukščiausios kokybės paslaugas bei dirbti efektyviai, buvo priimtas sprendimas greitaeigį laivą parduoti. AB „Smiltynės perkėla“ užtikrina klientus, kad strateginių planų dėl viešojo transporto vystymo vidaus vandens keliais bendrovė nekeičia. Tikimasi, kad kitąmet pavyks reisą atnaujinti su kur kas naujesniu, didesniu laivu, labiau atitinkančiu keleivių poreikius, mat sezono metu į daugelį reisų nepavykdavo sutalpinti visų norinčiųjų, taip pat trūkdavo vietų dviračiams.

„Noriu priminti, kad greitaeigis laivas „Smiltynė“ pagamintas kone prieš dvidešimt metų – 1999-aisiais, tad, gavę palankų pasiūlymą iš olandų, pradėjome derybas dėl pardavimo. Kol jos vyksta – pratęsėme nuomos sutartį. Mes suprantame šio reiso svarbą regionui ir matome didžiulį poreikį tokiam maršrutui, todėl strateginių planų Kuršių mariose neatsisakome ir darysime viską, kad reisas vėl būtų vykdomas kitą vasarą su nauja kokybe. Iš laivo pardavimo  gautas pajamas  planuojame investuoti į šio maršruto atnaujinimą ir modernizavimą.  Norime, kad kitą vasarą plauktų naujesnis, didesnis ir keleiviams patogesnis laivas – tam jau dabar darome atitinkamus žingsnius.

Atkreipiu dėmesį, kad visame pasaulyje – netgi ten, kur navigacijos sezonas yra gerokai ilgesnis nei pas mus – tokio tipo viešojo transporto maršrutai yra remiami ir dotuojami, nes suprantama, kad ši viešojo transporto rūšis – patogi, žymiai mažiau tarši ir teikianti daug kitų pridėtinių verčių miestams ir regionams.  Šio supratimo, deja, pasigedome organizuodami ir vykdydami katamarano maršrutą. Viliamės, kad kitąmet prie atnaujinto reiso vykdymo prisidės ir Klaipėdos bei Neringos miesto savivaldybės. Tai įprasta praktika, kuri jau yra taikoma ir pas mus: Klaipėdos rajono savivaldybė remia maršrutą Dreverna–Juodkrantė, Šilutės savivaldybė dalinai remia maršrutą Šilutė–Nida. Tikiuosi, kad pavyks susitarti bent jau dėl kompensacijų už bilietų nuolaidas vaikams bei senjorams, kaip tai numatyta LR Transporto lengvatų įstatyme“, – sakė AB „Smiltynės perkėlos“ generalinis direktorius Darius Butvydas.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder