Startuoja tradicinis Kalėdinių vitrinų konkursas

Startuoja tradicinis Kalėdinių vitrinų konkursas

Artėjant gražiausioms metų šventėms dienraštis "Vakarų ekspresas" kartu su Klaipėdos savivaldybe jau 24-ąjį kartą kviečia miesto verslininkus išradingai papuošti vitrinas ir langus - kad jie spinduliuotų Kalėdų laukimo dvasią, o gatvėse atsirastų daugiau šviesos ir šypsenų.

Konkurso tikslas - paraginti verslininkus skleisti šventinę nuotaiką mieste puošiant savo parduotuvių, kavinių, įstaigų vitrinas ir langus, namų fasadus. Praėjusiais metais konkurse užsiregistravo 54 dalyviai.

Kaip ir įprasta, vitrinas komisijos, kuriai tradiciškai vadovaus vyriausiasis miesto dailininkas Mindaugas Petrulis, dėmesiui siūlyti galės ne tik patys kūrybingi jų puošėjai, bet ir kiekvienas pastabus miestietis.

Taigi puoškite vitrinas ir iki gruodžio 16-osios vakaro registruokitės el. paštu [email protected]. Parašykite įmonės, parduotuvės ar įstaigos pavadinimą bei adresą, atsiųskite vitrinos nuotrauką arba laukite atvykstant mūsų fotografo, o vėliau - ir konkurso komisijos.

"Vakarų ekspreso" portalo www.VE.lt lankytojai tradiciškai taip pat galės išrinkti jiems labiausiai patikusią vitriną.

Komisijos išrinktų konkurso nugalėtojų laukia vertingi prizai. Pirmosios vietos nugalėtojas gaus 1 000 eurų vertės reklamos paslaugų interneto portale www.ve.lt, antrosios vietos laimėtojas - 500 eurų vertės reklamos paslaugų, trečiosios vietos - 300 eurų vertės reklamos paslaugų bei Klaipėdos miesto savivaldybės dovanas.

Dienraščio skaitytojų išrinktas favoritas dovanų gaus metinę "Vakarų ekspreso" prenumeratą.

"Tradicinis Kalėdinių vitrinų konkursas yra puiki iniciatyva, skatinanti klaipėdiečius puošti savo miestą. Juk šventinės parduotuvių, kavinių ir kitų įstaigų vitrinos yra vienas geriausių būdų mieste sukurti kalėdinę nuotaiką ir dvasią", - įsitikinęs vertinimo komisijos pirmininkas M. Petrulis.

Šiemet pašnekovas tikisi kokybinio šuolio. Jis norėtų, jog verslininkai šventine atributika papuoštų ne vieną savo įstaigos vitriną, o visas, ir taip Klaipėdą paverstų ištisu kalėdiniu miestu.

"Kiekvienais metais mes atvykstame apžiūrėti pavienes vitrinas. O taip norėtųsi, kad visas Klaipėdos centras pasidabintų kalėdine atributika, ir tai sukurtų ištisą šventinę miesto "išklotinę". Norisi, kad mieste atsirastų daugiau šviesos plačiąja prasme", - akcentavo dailininkas.

Kad verslininkai daugiau dėmesio skirtų vitrinų puošybai, norėtų ir kitas komisijos narys, Vilniaus dailės akademijos Klaipėdos fakulteto dekanas prof. Alvydas Klimas.

"Žinoma, suprantame, jog mūsų norai kartais neatitinka tikrovės. Juk daug kas priklauso ir nuo finansinių galimybių. Tačiau kiekvienas verslininkas turi žinoti, jog gražios, originalios vitrinos pritraukia potencialių klientų dėmesį. Dailios vitrinos taip pat yra pagarbos miestui bei sąmoningumo ženklas", - sakė A. Klimas ir pridūrė, jog puikų pavyzdį kitiems verslininkams rodo Friedricho pasažas, kasmet kruopščiai papuošiantis savo vitrinas.

Paklaustas, kokia kalėdinė vitrina komisijos narį labiausiai sužavėtų, jis atsakė, kad viskas priklauso nuo kūrybiškumo.

"Vieno recepto nėra. Viskas priklauso tik nuo kūrybiškumo. Svarbu pagalvoti, kaip galima žmogų nustebinti: judėjimu, šviesa, blyksėjimu, menišku performansu, 3D vizualizacija", - idėjomis dalinosi vertinimo komisijos narys.

Pernai konkurso nugalėtoju tapo viešbutis "Navalis", kurio languose nušvito erdvinių namelių kompozicijos. Antroji vieta buvo skirta subtiliai ir skoningai dovanų dėžutėmis papuoštoms parduotuvės "ISTO interjero namai" Lietuvininkų aikštėje vitrinoms, o trečioji - viešbučio "Radisson Blu" Šaulių gatvėje languose sukurtai kompozicijai.

Portale www.VE.lt pernai daugiausiai skaitytojų balsų sulaukė parduotuvės "Batų kalnas" vitrina.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder