Turizmo strategija - be aiškios pozicijos

Turizmo strategija - be aiškios pozicijos

Didžiausias Klaipėdos turizmo prioritetas - rekreacinė aplinka mieste, tačiau siekis gauti kurortinės teritorijos statusą nėra įrašytas į šiuo metu rengiamą Klaipėdos miesto rinkodaros ir komunikacijos strategiją 2016-2020 metams.

Rengiama strategija vakar buvo pristatyta miesto Tarybos Miesto plėtros ir strateginio planavimo komitetui.

"Išskirtinis dėmesys uostamiesčiui šiemet juntamas iš žydų tautybės turistų. Jų daugėja ir kruiziniuose laivuose. Be to, Klaipėda, kaip gerą dviračių turizmo infrastruktūrą turintis miestas, sudomino jaunus Čekijos keliautojus. Visgi dauguma į Klaipėdą atvykstančių turistų yra vyresni nei 50 metų", - informavo Klaipėdos kultūros ir turizmo informacijos centro direktorė Romena Savickienė.

Minėtoje strategijoje kaip pagrindinės stiprybės, traukiančios turistus, įvardintas miesto gamtiškumas, rekreacinės vertybės, mažesnės nei Vakarų Europos miestuose paslaugų kainos, miesto sąsajos su vokiečių kultūra, gera dviračių takų infrastruktūra, patogus susisiekimas su kitomis pajūrio bei pamario vietovėmis. Visgi apibendrinus keliautojų tinklalapio "Trip advisor" nuomones, Klaipėda įvardinama kaip mažas miestas, kuriame nėra ką veikti.

"Klaipėdiečiai neugdomi kaip miesto ambasadoriai. Jau vaikai darželyje, mokykloje turėtų susipažinti su miesto vertybėmis. Turizmo maršrutai neišplėtoti. Esamiems maršrutams trūksta komunikacijos. Nepakankamai išnaudotas muziejų potencialas. Nėra net vieno šūkio, apibūdinančio Klaipėdą. Naudojami "Klaipėda laisvu stiliumi" arba "Klaipėda. Lietuva prasideda čia", - vardino silpnąsias vietas Savivaldybės administracijos Tarptautinių ryšių, verslo plėtros ir turizmo skyriaus vedėja Viktorija Jokubauskytė-Andriulienė.

Strategijoje siūloma Klaipėdoje vystyti konferencinį, ekologinį ir sportinį, sveikatinimo turizmą, plėsti jūrinio turizmo paslaugų pasiūlą. Daug vilčių siejama su būsima modernia, karo metus pristatančia Pilies muziejaus ekspozicija "39/45" bei "Švyturio" alaus gamyklos rekonstrukcija.

R. Savickienė pritarė vakar politikų išsakytiems pastebėjimams, jog jos vadovaujamoje įstaigoje būtų labai reikalingi darbuotojai, kurie specializuotųsi konferencinio turizmo ir e.rinkodaros srityse.

"Beviltiškai atsiliekame nuo lenkų, kurie išnaudoja fortifikacinius objektus. Klaipėdoje turime unikalias slėptuves ir bunkerius, kokių nėra niekur kitur Lietuvoje, ir jie labai domina žmones. Savivaldybė privalo tai išnaudoti", - kalbėjo L. Kavaliauskas.

"Nepritarsiu šiai strategijai, kol nebus įvardinta siekiamybė suteikti Klaipėdai kurorto statusą", - savo ruožtu teigė komiteto pirmininkas Simonas Gentvilas.

Jis taip pat rekomendavo tarp pirmųjų siekių įrašyti KTIC ir Savivaldybės interneto svetainių atnaujinimą.

Patvirtinus strategiją bus formuluojamas veiksmų planas, kurį tikimasi pristatyti politikams iki biudžeto peržiūros.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder