Liepą buvo nuspręsta atnaujinti žiedinės sankryžos horizontalųjį ženklinimą, mat tikėtasi daugiau saugumo ir lengvesnio eismo viešojo transporto vairuotojams. Visgi dalis vairuotojų toliau vadovaujasi senuoju ženklinimu ir rizikuoja patekti į eismo įvykius.
Anksčiau Taikos pr. įvažiavus į žiedinę sankryžą Statybininkų pr. buvo galima pasiekti pirmąja ir antrąja juostomis. Dabar išvaža antrąja juosta yra panaikinta, o punktyrinę liniją pakeitė ištisinė.
"Vakarų ekspresas" nusprendė išsiaiškinti, kaip vairuotojai elgiasi žiedinėje sankryžoje, ar dažnai pažeidžia Kelių eismo taisykles. Paaiškėjo, jog eilinę darbo dieną per pusvalandį iš antros juostos Statybininkų pr. link ištisinę liniją kirto net 38 vairuotojai.
Tarp taisykles pažeidusių transporto priemonių trys buvo sunkiasvorės. Siekdami išvengti susidūrimo, pirmąja juosta įvažiuoti į žiedinę sankryžą turėję autobusai buvo priversti sustoti.
Ne vienerius metus uostamiesčio gatvėmis važiuojantis Edgaras pokyčiais sankryžoje neliko patenkintas.
"Man asmeniškai tokie pokyčiai trukdo. Išvažiuojant iš žiedo nepatogu, turiu persirikiuoti iš antrosios juostos į pirmąją. Trūksta kelio dangos, per siauras žiedas", - apie pokyčius kalbėjo klaipėdietis.
Transporto skyriaus vyriausiasis specialistas Vytautas Paukštė situacijos nedramatizavo. Jo teigimu, iš visų mieste esančių žiedinių sankryžų šioje buvo būtinas naujas ženklinimas.
"Ilgainiui vairuotojai turėtų priprasti. Sankryžoje juostos pakankamai plačios. Problemų neturėtų kilti ir miesto svečiams. Kaune tokių sankryžų yra ir jos problemų nekelia", - sakė jis.
Specialisto teigimu, kol kas nėra numatyta tokiu ženklinimu atnaujinti kitų žiedinių sankryžų. Teplanuojama atnaujinti asfalto dangą ir paryškinti nublukusias ženklinimo linijas.
Uostamiesčio Kelių policijos biuro Veiklos organizavimo ir prevencijos poskyrio viršininkas Gediminas Kalasūnas „Vakarų ekspresui“ tvirtino, jog pareigūnai artimiausiu metu patikrinimų šioje vietoje rengti neplanuoja.
Rašyti komentarą