Klaipėdos kultūrų komunikacijų centro (KKKC) Parodų rūmuose penktadienį, rugsėjo 15 d., atidaroma tapytojos Irmos Leščinskaitės paroda „Tapyba. Šiuolaikinės technologijos“.
Daugiau nei 20 metų ypatingą dėmesį abstrakčiajai tapybai skirianti I. Leščinskaitė, paprašyta argumentuoti savo pasirinkimą, teigia, kad ši tapybos forma yra tokia pat reflektyvi, kaip ir šiuolaikinė kultūra, kryptingai ir sąmoningai interpretuojanti ankstesnes epochas.
Naujų kūrinių idėjas I. Leščinskaitei dažniausiai diktuoja šiuolaikinių menininkų tapybos kūrinių reflektavimas, perskaitytos knygos, socialinė aplinka, muzikos kūriniai, visas kultūrinis kontekstas, leidžiantis tapyboje sluoksniuoti tiek praeitį, tiek ir ateitį. Neatsitiktinai dabartinė jos tapyba primena konceptualią menininko dirbtuvių išklotinę arba kūrybinį maršrutą, kuriuo menininkė kantriai veda žiūrovą pro tapybos sluoksnius, realius ir virtualius pavidalus.
Parodoje autorė eksponuoja keturis skirtingais būdais (audioinstaliacija, pridėtine realybe, gelminiu skenavimu, markeriu ir videoprojekcija) sukurtus tapybos ciklus. Kiekvienas jos kūrinys išlieka atskira savarankiška erdve. Pastaruoju metu menininkės kūryboje ryškėja posūkis į tam tikras vaizdo formavimo schemas, poslinkį nuo abstraktaus ekspresionizmo link medijų priemonėmis kuriamo tapybiško pasakojimo.
I. Leščinskaitė 1998 m. Vilniaus dailės akademijoje (VDA) įgijo tapybos studijų magistro laipsnį. 2007 m. baigus VDA meno aspirantūros studijas, jai suteiktas dailės krypties meno licenciato kvalifikacinis laipsnis. Nuo 2001 m. - Lietuvos dailininkų sąjungos narė, 2011 m. jai suteiktas meno kūrėjo statusas.
Lietuvos ir užsienio parodinėje veikloje menininkė dalyvauja nuo 1990 m. Surengė 25 personalines parodas, dalyvavo 105-iose bendrose tapybos darbų parodose bei projektuose Lietuvoje, Austrijoje, Italijoje, Rusijoje, Ukrainoje, Vokietijoje, Danijoje, Lenkijoje, Švedijoje, Suomijoje, Latvijoje, JAV ir kt.
Rašyti komentarą