Amžius yra gražu!

Amžius yra gražu!

Praėjusio amžiaus paskutinio dešimtmečio pradžioje firma „Lancome“ nutraukė reklamos sutartį su Izabela Roselini (Isabelle Rossellini), vos tik jai sukako 40 metų. Šiandien - viskas atvirkščiai. Dainininkė Šer (Cher) tapo „Marc Jacobs“ 2015-ųjų rudens ir žiemos sezono reklamos kampanijos veidu. Ir tai ne vienintelis kartas, kai reklamos plakate atsiduria vyresnio amžiaus moteris, o Markas Džeikobsas - ne vienintelis dizaineris, pasirinkęs brandaus amžiaus damą savo firmos produkcijai reklamuoti. Šiandieniniai garsių prekės ženklų veidai - įrodymas, kad amžius problemos nesudaro, jei teisingai jį vertinsime. Kaip tai daro ekstravagantiškos damos, pasižyminčios pavyzdiniu skoniu ir ryškiu stiliumi: „Celine“ veidu tampa 80 metų rašytoja Džoana Diden (Joan Didion), o 63 metų modelis Džeki O’Šonesi (Jacky O’Shaughnessy) reklamuoja baltinius „American Apparel“. Kurios dar moterys, išgarsėjusios prieš keletą dešimtmečių, kviečiamos reklamuoti madingus kosmetikos ir drabužių prekės ženklus?

Džulija Roberts (Julia Roberts), 48 metai

Nors ir liūdna Džuliją Roberts įtraukti į „garbingo amžiaus moterų“ sąrašą, konstatuosime, kad ji jame - jauniausia. 2014 m. Dž.Roberts tapo „Givenchy“ veidu, o naujasis įvaizdis buvo netikėtas ir jai pačiai, ir tiems, kurie yra nors šiek tiek pažįstami su firmos dizainerio Rikardo Tiši (Ricardo Tisci) kūryba. Žvaigždė, „pagrindinės srovės“ simbolis, negalėjo patraukti R.Tiši dėmesio - ir vis dėlto patraukė, sutiko ir apvertė aukštyn kojomis vaizdinį, kokia yra Dž.Roberts. „Vyriškas“ stilius, minimumas kosmetikos, jokios Holivudo šypsenos ir skvarbus žvilgsnis - Dž.Roberts gali būti ir tokia.

Džesika Landž (Jessica Lange), 66 metai

„Marc Jacobs“ veidu ne pirmą kartą tampa žvaigždė, kuriai jau daugiau nei 60. Šer šiuo atveju pakeitė Džesiką Landž. Tuo metu garsiajai blondinei iš filmo „King Kongas“ (1976 m.) buvo 64-eri, o reklamos plakatuose ji atrodė nuostabiai gražiai. M.Džeikobsas pajuto laiko dvasią: maždaug tuo pačiu metu NARS prekės ženklą pradėjo reklamuoti Šarlotė Rampling (Charlotte Rampling), taigi jo pasirinkimas nieko nenustebino. Nenustebino dar ir todėl, kad Dž.Landž - ne tolimos praeities žvaigždė, o aktyviai dirbanti aktorė. Daugelis įprato matyti ją seriale „Amerikietiška siaubo istorija“.

Šarlotė Rempling, 68 metai

Vienas pirmųjų jos darbų buvo vaidmuo garsiame Lukino Viskončio (Luchino Visconti) filme „Dievų žūtis“ (1969), vienas garsiausių - Lilianos Kavani (Liliana Cavani) filme „Naktinis portjė“ (1974 m.). 2014 m. ji tapo prekės ženklo NARS veidu. Prekės ženklui tuomet sukako 20 metų, aktorei - 67-eri. „Pamenu, Dirkas Bogardas (Dirk Bogarde), pasakodamas apie Šarlotę ir jos nepamirštamą įvaizdį, sakė, kad joje dera grožis ir deginantis žvilgsnis, - paaiškino savo pasirinkimą prekės ženklo įkūrėjas Fransua Narsas (Francois Nars). - Tai suteikia jai paslaptingumo aurą, ir žiūrėti į ją norisi be galo.“

Katrina Denev (Catherine Deneuve), 71 metai

Prieš porą metų, 2013-aisiais, didžioji Prancūzijos aktorė dalyvavo „Louis Vuitton“ reklamos kampanijoje. Markas Džeikobsas, tuo metu dirbęs šiam prekės ženklui, sumanė sukurti jį įkvepiančių moterų portretų seriją. O madam Denev tarp jų buvo pirmoji, užtemdžiusi brazilę Žizelę Biundchen (Giselle Buendchen), prancūzę manekenę Karolin de Megrė (Caroline de Maigret) ir britę modelį Edi Kembel (Edie Campbell). Aktorė visada buvo dizainerių mūza: ne veltui ją dievino Ivas Sen Loranas (Yves Saint Laurent), kūręs ir tualetus jos filmams.

Tilda Svinton (Tilda Swinton), 54 metai

Šiemet NARS reklamuoja Tilda Svinton - nestandartinio, nepamirštamo grožio aktorė, patraukusi garsaus vizažisto dėmesį. Fransua Narsas ne tik pats renkasi veidus, jis dar ir pats juos fotografuoja. „Jei modelis man nepatinka, negaliu jos fotografuoti, nesirenku nuobodžių modelių, pirmenybę teikiu grožiui su charakteriu, - aiškino jis žurnalui „Pret-a-Reporter“. - Tilda - gyva legenda. Man patinka jos ryškus stilius, žaviuosi jos darbu. Kaip aktorė ji visada į vaidmenį įneša dalelę individualybės. Kaip moteris - gauna įvairios persikūnijimo ir saviraiškos patirties.“

Tvigi (Twiggy), 64 metai

2009 m. ji netyčia atsidūrė skandalo epicentre: jos nuotrauka kremo nuo raukšlių „Olay“ reklamoje sukėlė visuomenės pasipiktinimą ir buvo uždrausta. Mat retušuotojų pastangomis tuomet 59 metų Tvigi nuotraukoje visai nebuvo panaši į save, ir buvo nevisiškai aišku, su kuo ruošiasi kovoti 7-ojo dešimtmečio stiliaus dievaitė. 2015 m. „L’Oreal“ padėtį ištaisė: Tvigi buvo paskirta „L’Oreal“ pasiuntine Didžiojoje Britanijoje, dabar ji reklamuoja priemonę plaukams šviesinti. „Tikiuosi įkvėpti moteris, kad jos jaustųsi drąsiai likdamos savimi ir nebijotų išbandyti naujovių“, - pareiškė Tvigi.

Helen Miren (Helen Mirren), 70 metų

Metai prieš Tvigi „L’Oreal“ savo pasiuntine pasirinko aristokratiškos išvaizdos didžiąją britų aktorę: mados analitikai tai įvertino kaip vyresnių moterų pripažinimą po dešimtmečių, kai „graži“ reiškė „jauna“. Helen Miren pasirodė esanti ideali herojė, „Oskaro“ laureatę (2007 m. statulėlę ji pelnė už vaidmenį filme „Karalienė“) dievina visi be išimties: ji yra ori, grakšti, protinga, pasitikinti savimi, graži. Įdomu, kad pati savęs gražuole nelaiko. „Aš atrodau normaliai“, - sako ji apie save.

Parengta pagal dienraštį „Vakaro žinios“

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder