Japonija: restoranų tinklas išmokės klientams 1 milijoną dolerių už netikslumus valgiaraščiuose

Japonija: restoranų tinklas išmokės klientams 1 milijoną dolerių už netikslumus valgiaraščiuose

Didelis Japonijos viešbučių ir restoranų tinklas "Hankyu Hanshin Hotels Company Ltd” grąžins klientams maždaug 110 milijonų jenų (apie 1 milijoną dolerių) kaip kompensaciją už tai, kad kelerius metus valgiaraščiuose buvo netiksliai nurodomi patiekalų ingredientai.

Tai trečiadienį per spaudos konferenciją pranešė šios kompanijos vadovybės atstovai, informuoja "RIA Novosti”.

Septynerius metus 23 restoranų ir viešbučių valgiaraščiuose buvo klastojami produktų 47 patiekalams pavadinimai. Pavyzdžiui, buvo rašoma, kad žuvies patiekalai pagaminti iš šviežių žuvų, nors iš tikrųjų buvo naudojamos šaldytos. Kai kuriai atvejais meniu buvo teigiama, kad valgis yra iš restorane pagamintų produktų, nors jis buvo iš pusfabrikačių. O "ką tik išspaustos sultys” buvo gaminamos iš koncentrato.

Bendrovė pasirengusi išmokėti kompensaciją 79 tūkstančiams klientų. Be to, aštuoniems kompanijos vadovybės nariams bus sumažintos algos. Sumažinimo mastas ir bausmės galiojimo laikas bus patikslinti vėliau.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder