Ieškodami dovanos savo antrajai pusei, lietuviai vis dažniau žvalgosi į grožio prekių kategoriją. Kaip pastebi Julius Bujanauskas, „Senukai.lt“ rinkodaros vadovas, šį vasarį tokių prekių pardavimai ūgtelėjo 28 proc. lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu.
„Vasario mėnesį populiariausių prekių sąrašo viršūnėje atsidūrė kvepalai – jų pardavimai augo beveik du kartus. Lietuviai vis dažniau ieško grožio rinkinių, kuriuose šalia kvepalų buteliuko taip pat galima rasti dekoratyvinės kosmetikos, kūno losjoną ar dušo želę“, – klientų pasirinkimą komentuoja J. Bujanauskas.
Anot jo, prieš Valentino dieną išaugo ir kitų grožio priežiūros prekių populiarumas: foto epiliatorių pardavimai augo daugiau nei 10 kartų, veido odos priežiūros prietaisų – beveik 3 kartus.
„Analizuodami pardavimų duomenis, pastebime, kad moterys taip pat rūpinasi savo mylimųjų grožiu. Šiais metais kone dvigubai dažniau jos perka barzdaskutes, plaukų kirpimo mašinėles, elektroninius dantų šepetėlius“, – moterų pirkinių krepšelius pristato „Senukai.lt“ atstovas.
Kad lietuviams svarbus ne tik antrųjų pusių grožis, bet ir sveika gyvensena, rodo vasarį ūgtelėję ir treniravimosi įrangos pardavimai.
Pasak J. Bujanausko, besirūpinantys antrosios pusės sportine forma, dažniausiai rinkosi sportinius treniruoklius bei jogos prekes, jų pardavimai analogiškai augo 14 ir 21 proc.
„Aktyvaus gyvenimo būdo populiarėjimo Lietuvoje tendencija pastebima ir renkant Valentino dienos dovaną. Išmaniąsias apyrankes bei laikrodžius, skaičiuojančius ne tik žingsnius, bet ir sudegintas kalorijas ar ramaus miego valandas, lietuviai įteiks savo antrosioms pusėms ir vasario 14-ąją“, – atkreipia dėmesį rinkodaros vadovas.
Rašyti komentarą