Dabartinės bevielės elektros perdavimo sistemos minimalus galingumas sudaro 180 kW, esant darbiniam dažniui 60 kHz, ir, kaip teigia projekto autoriai, viskas veikia stabiliai, be šuolių. Iš pradžių technologija On-line Electric Vehicle (OLEV) buvo sukurta specialiai miesto transportui, o savo pasiekimus šioje srityje KAIST mokslininkai demonstravo dar 2011 metais. Pirmaisiais prototipais tapo autobusai ir tramvajai, kuriems 20 kHz dažniu buvo perduodama 100 kW energijos su 15% nuostoliais. Siųstuvo kanalas buvo prijungiamas prie kelio dangos, tuo tarpu maždaug 20 cm virš kelio buvo patalpinamas imtuvas.
Dabar technologija buvo adaptuota ir daug galingesniam transportui, o kartu įrodyta, kad ji tinka ir geležinkeliams. Šiuo metu kūrėjai padidino galingumą, sumažino imtuvo svorį. KAIST inžinieriai sumažinto daugumos OLEV komponentų, siųstuvų ir imtuvų savikainą, o dabar ruošiasi technologiją komercializuoti. Jau 2013 metų gegužės mėnesį planuojamas pirmojo naujos kartos tramvajaus debiutas, tuo tarpu šių metų rugsėjo mėnesį planuojami ir greitaeigių traukinių pasirodymas.
Rašyti komentarą