„Pizza Hut“ atstovai socialiniame tinkle „Facebook“ juokais pasiteiravo savo gerbėjų, kaip šie pavadintų picos aromato kvepalus. Kompanija paviešino netikrą kvepalų buteliuko nuotrauką su užrašu „Ar mėgstate kvapą, kuris pasklinda tik atidarius karštos „Pizza Hut“ picos dėžę? Taip ir manėme. Jei būtų sukurti tokio kvapo kvepalai, kaip juos pavadintumėte?“
Skelbimas susilaukė tokio teigiamo atsako, kad kompanija iš tikrųjų sukūrė picos aromato kvepalus (iš viso 110 buteliukų) ir tame pačiame „Facebook“ paskelbė konkursą jiems laimėti.
Nesuskubusius jame sudalyvauti „Pizza Hut“ savireklamos skyriaus vadovas ramina – tikėtina, kad šių kvepalų bus išleista ir daugiau.
„Kol kas pagaminome tik 110 buteliukų, bet, kas žino, gal ateityje jų bus galima įsigyti parduotuvėse“, – paskelbė jis.
„Pizza Hut“ – ne pirmasis greito maisto tinklas, sukūręs savo kvepalų liniją. 2008 m. „Burger King“ išleido mėsos aromato kvepalus.
Rašyti komentarą