"Playboy" imperija gali būti išparduota

"Playboy" imperija gali būti išparduota

Bendrovės "Playboy Enterprises" specialistai svarsto galimybes parduoti JAV pramogų suaugusiems įmonių grupę. Vadinamoji "Playboy" imperija gali būti įvertinta daugiau kaip 500 mln. JAV dolerių, teigia "The Wall Street Journal" bei "The Financial Times" pakalbinti anonimiškai pasisakę asmenys, praneša BBC.

Tokį žingsnį įmonė nusprendė žengti po to, kai atsisakė nuogų moterų nuotraukų. Nuo 1975 metais pasiekto 5,6 mln. vienetų tiražo pernai šis skaičius sumenko iki 800 tūkst. Pranešama, kad atsisakęs žymiųjų nuogų modelių nuotraukų žurnalas sunkiai pritraukia naujų prenumeruotojų ir reklamuotis norinčių įmonių. Iš viso per ateinančius ketverius metus įmonės leidybos padalinys teigia reklamos srityje prarasiantis 4 mlrd. JAV dolerių pelno.

Pardavimo procesą prižiūrės investicinis bankas "Moelis & Co".

Hju Hefneris (Hugh Hefner) įkūrė žurnalą " Playboy" 1953 metais. Jis greitai išpopuliarėjo, o logotipas su triušiuku buvo naudojamas įvairiose verslo srityse, nuo klubų iki restoranų. Oficiali bendrovės finansinė ataskaita nėra viešai prieinama, nes bendrovė buvo 2011-aisiais privatizuota. Tiesa, pagal tuometinį susitarimą, "Playboy" vertė siekė maždaug 207 mln. JAV dolerių.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder