Šokolado kvapas skatina pirkti meilės romanus ir kulinarines knygas 3,48 karto dažniau nei įprastai. Tokias išvadas padarė Antverpeno, kuriame gaminamas žymus belgiškas šokoladas, mokslininkai, praneša "The Guardian".
Dešimt dienų trukęs tyrimas, kuriame dalyvavo 201 asmuo, parodė, kad prekybos vietoje pakvipus šokoladu pirkėjai suaktyvėja ir yra linkę nusipirkti knygą 5,93 karto dažniau nei kitomis aplinkybėmis.
Taip pat nustatyta, kad pakvipus šokoladu žmonės dažniau linkę užsukti į vidų ir klaidžioti tarp lentynų. Taip pat paveikti malonaus kvapo žmonės dažniau perka kulinarines ir romantines knygas. Mokslininkai mano, kad taip yra todėl, kad kvapas sukelia atitinkamas asociacijas.
Įdomu tai, kad konkrečios knygos nusipirkti atėję žmonės, užuodę šokoladą, sutrinka. Taip pat skanėsto kvapas beveik neveikia komiksų, ekonomikos, vadybos ir teisės literatūros pardavimų - šie pakyla vos 1,2 karto.
Rašyti komentarą