„The Roop“ pasiekė dar vieną rekordą oficialiame Eurovizijos „Youtube“ kanale

„The Roop“ pasiekė dar vieną rekordą oficialiame Eurovizijos „Youtube“ kanale

Visai neseniai Alfa.lt skelbė, jog šiais metais Eurovizijos didžiajame konkurse Lietuvą atstovausiantys „The Roop“ pasiekė rekordą - oficialiame „Youtube“ kanale surinko daugiausiai peržiūrų iš visų konkurse dalyvausiančių dainų.

Tačiau tai jau ne vienintelis toks grupės pasiekimas.

Eurovizijos naujienų portalas eurovisionfun.com skelbia, jog „The Roop“ daina „On fire“ surinko daugiausiai peržiūrų vasario mėnesį. „Youtube“ paskelbta daina jau turi beveik 3 mln. peržiūrų ir užima pirmąją vietą daugiausiai vasarį peržiūrėtų įrašų dešimtuke. 

Šis dešimtukas sudarytas iš visų Eurovizijoje dalyvausių šalių atstovų dainų.

Peržiūrų skaičiumi lietuvių daina pralenkė net 2 metus pirmoje vietoje buvusį Izraelio atstovą Netta su daina „Toy“, kuri sąraše atsidūrė antroje vietoje. 

Visas Top 10 Eurovizijos dainų sąrašas:

1. Lietuva – The Roop - On fire 

2. Izraelis – Netta – Toy 

3. Lenkija Alicja Szemplińska – Empires

reklama

4. Olandija – Duncan Laurence – Arcade 

5. D. Britanija – James Newman – My Last Breath

6. Italija – Mahmood – Soldi

7. Australija – Montaigne – Don’t Break Me

8. Kipras – Eleni Fouriera – Fuego

9. Ukraina – Go_A – Solovey

10. Norvegija – Ulrikke – Attention 

Alfa.lt primena, kad Didžioji „Eurovizija“ šiemet vyks Roterdame (Nyderlanduose) gegužės 12–16 d. Lietuvos atstovai pasirodys pirmajame konkurso pusfinalyje gegužės 12 d. 

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder