„G taškas“ pretenduoja tapti Vilniaus vizitine kortele

„G taškas“ pretenduoja tapti Vilniaus vizitine kortele

Socialiniuose tinkluose šiomis dienomis žaibiškai išplitusi drąsi reklama, kurioje Vilnius vadinamas „Europos G Tašku“, gali tapti sėkminga Lietuvos sostinės vizitine kortele užsienyje.

2016-ųjų vasarą dviejų sostinės reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ studentų sukurta reklama skelbia, jog „niekas nežino, kur jis yra, bet kai jį randa – jis nuostabus“. Nuotraukoje matoma jauna moteris, sučiupusi Vilnių ant paklodės pavaizduotame Europos žemėlapyje.

Socialinių tinklų vartotojai reklama ėmė masiškai dalintis ketvirtadienį, Vilniui švenčiant 695-ąjį gimtadienį.

„Žinoma, tai buvo staigmenėlė, ne visai to tikėjausi, nes darbas padarytas jau prieš kurį laiką, bet galų gale susilaukė dėmesio. Tai – labai maloni staigmena“, – BNS penktadienį sakė šiuo metu reklamos agentūroje kūrybiniu vadovu dirbantis Jurgis Ramanauskas, beveik prieš dvejus metus subrandinęs idėją su kolege Skaiste Kaurinaite.

Nei jis, nei mokyklos vadovai, jaunuolių dėstytojai sako neplatinę paveikslėlio socialiniuose tinkluose ir spėja, jog jis buvo atsitiktinai pasiskolintas iš mokyklos tinklalapio, kur skelbiami studentų darbai.

„Reklamoje vienas svarbių dalykų yra šviežias žvilgsnis į tai, kas seniai pažįstama. Kadangi Vilnius yra nelabai turistams žinoma sostinė, nelabai žmonės į ją užsuka, bet įžvalga paprasta ir tiesioginė: kai tik žmonės šią vietą atranda, iš karto ją pamilsta ir supranta, kad čia visai verta leisti laiką“, – apie idėją pasakojo J. Ramanauskas.

Reklama jau susidomėjo sostinės savivaldybės verslo plėtros ir turizmo agentūra „Go Vilnius“. Jos vadovė Inga Romanovskienė sakė, kad su mokykla deramasi dėl idėjos išplėtojimo ir pritaikymo platesnei komunikacinei kampanijai.

„Neseniai buvome susitikę, jie pasakė, kad yra tokia idėja, mums ji labai patiko. Jie pristatė, kad tai – dar tik eskizas. Mums patiko ir pasakėme, kad galvosime, kaip tai pristatyti viešai ir padaryti reklaminę kampaniją. Vertinu tai labai teigiamai, kaip nestandartinį sprendimą, labai įdomų, kuris leis mums išsiskirti ir būti pastebėtiems, – BNS sakė I. Romanovskienė. – Žmonės reaguoja, komentuoja, kalbasi, jiems patinka, tad vyksta tolimesnės derybos, kaip padaryti platesnę reklaminę kampaniją ir pristatyti užsienio auditorijoms“.

J. Ramanauskas į šią galimybę taip pat žiūri pozityviai ir artimiausiu metu žada susitikti su „Go Vilnius“ atstovais dėl tolimesnio bendradarbiavimo: „Reikia tikėtis, kad Vilnius noriai įgyvendins šią idėją“.

„Go Vilnius“ vadovė svarsto, kad kampanija galėtų apimti ne tik socialinius tinklus, interneto svetaines, bet ir lauko reklamą, spaudą.

Mokyklos kūrybos vadovas Antonio Bechtle (Antonijus Bechtle) pažymėjo, kad duetas buvo tarp kelių komandų, gavusių jo užduotį sukurti integruotą Vilniaus reklaminę kampaniją – ne tik plakatus, bet ir mobilias aplikacijas, vaizdo klipus. Tai iš pradžių buvo daroma tik mokomaisiais tikslais, nesiekiant konkretaus pritaikymo.

„Tik staiga atsidariau feisbuką ir pamačiau, kad ji – visur. Visi galvojo, kad reklama yra tikra, kad ji kurta kurios nors agentūros, bet tai buvo mano studentų darbas“, – BNS sakė A. Bechtle.

Jis pripažino, kad techniškai autorinės teisės priklauso „The Atomic Garden“ mokyklai. „Bet mano manymu, visi nuopelnai, visa nauda iš tokios reklaminės kampanijos turėtų tekti ją kūrusiems studentams“, – sakė jis.

Mokyklos vadovas Aivaras Šičkus patvirtino, kad įstaiga nepretenduotų į darbų autorines teises ir džiaugiasi savo alumnių darbo sėkme. Jis patvirtino, kad galimybės vystyti idėją jau aptariamos su „Go Vilnius“.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder